Grap van het (academisch) jaarquote:Op donderdag 19 november 2009 19:30 schreef zarGon het volgende:
cerror, LasteR, Dribbel_, Dirkh, Ang3l, tho_Omas, Tha_Erik, Salvad0R, fyah (om maar een paar namen te noemen) kunnen ook wel in de OP.
ik vind jou een brok schoonheidquote:Op donderdag 19 november 2009 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
En duidelijk dat de meerderheid van die mensen me niet irl gezien hebben. (En ga nou niet zeggen dat het allemaal wel meevalt, want dat is nou eenmaal niet zo).
Waarom? Je kunt het betalen, je schuld wordt door de inflatie minder (in verhouding), dus vanaf nu ben je ook blij met de inflatiequote:Op donderdag 19 november 2009 20:38 schreef Vlarp het volgende:
Ik zweet ineens peentjes over de hypotheek
*zucht*
O ja.. dat vertelde de hypotheekadviseur ook jaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt het betalen, je schuld wordt door de inflatie minder (in verhouding), dus vanaf nu ben je ook blij met de inflatie
Dus stop de paniekaanval, 't nergens voor nodigquote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. dat vertelde de hypotheekadviseur ook ja
O ja.. *trekt fles rum open*quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dus stop de paniekaanval, 't nergens voor nodig![]()
Desnoods moet je die wegspoelen met drank
Die was al wegquote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je voelt de paniek van je afglijden
Oef, gelukkig maar.quote:
Dus ik ben mooi zoals de jostiband mooi speelt?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is maar wat je als stadnaard stelt, waar je het mee vergelijkt
kijk ik vind dat ik mooi kan zingen, maar Ang3l is het daar niet mee eens
je moet de jostiband ook niet vergelijken met een symfonie orkest
dit helpt vast niet....
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawelDat wordt stemmen verdienen van het volkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
ongepolijstquote:Op donderdag 19 november 2009 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus ik ben mooi zoals de jostiband mooi speelt?![]()
.
dan heb ik mijn binkepunten voor vandaag weer verdient en kan ik nu naar bed, ik ben keikapotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |