zwaait naar niznoquote:Op donderdag 19 november 2009 18:16 schreef Nizno het volgende:
* Nizno kijkt ff om t hoekkie.... ff laten weten dat ik nog wel rond hobbel enzo...
Oh, dan heb ik het vast verdrongenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kwan hier eerder wel eens net als in het Lesbeau reeks
ben je al bijna thuis ?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het vast verdrongen
geeft niequote:Op donderdag 19 november 2009 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het vast verdrongen
hahaha bijnaquote:
kun je samen met ons "the fall of the mighty" kijkenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
geeft nie
hoi in elk geval
en zwaai stroek
Ik hoor veel deuren verder.. dat klopt... maar ach homo is toch ook gewoon homoseksueel? Dus vrouwtjes ook
ik ook dan pasquote:Op donderdag 19 november 2009 18:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hahaha!
Nee, natuurlijk niet. Over 20 minuten pas
ga straks de film 'the other side of the line' kijken.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
kun je samen met ons "the fall of the mighty" kijken
vreemd genoeg kan ik de film niet afzettenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga straks de film 'the other side of the line' kijken.
een machtige val is denk ik iets te heftig voor me.
en als hij afgelopen is... begin je weer aan het begin?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
vreemd genoeg kan ik de film niet afzetten
je MOET kijken als t ware.. ook al wil je het niet
Ik ben inderdaad woensdags van half 7 tot uur of half 11 in t zwembad.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij ligt toch wel bij nacht en ontij in het zwenbad ? Of is dat iemand anders in L topic
nee.. dan ga ik een flinke mok koffie pakken, en bedenken wat ik zojuist gezien heb de afgelopen 152 minutenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als hij afgelopen is... begin je weer aan het begin?
okequote:Op donderdag 19 november 2009 19:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee.. dan ga ik een flinke mok koffie pakken, en bedenken wat ik zojuist gezien heb de afgelopen 152 minuten
gefeliciteerd.. welk prgramma?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel ik ben door de kennistest!
nu even afwachten, volgende week hoor ik of ik in het programma kom
jawelquote:Op donderdag 19 november 2009 14:30 schreef Peter het volgende:
TMM, doet de PvdA niet aan interne verkiezingen of kandidaatstelling voor op de lijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
that's the questionquote:Op donderdag 19 november 2009 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke![]()
Is het al afgelopen dan?
[..]
gefeliciteerd.. welk prgramma?
Da's toch met Bert van Leeuwen bij de EO?quote:
ow je weet nog niet eens waarvoor je de kennistest hebt gedaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |