ik heb deze gemistquote:Op donderdag 19 november 2009 17:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, die heb ik al gezien net nadat hij was uitgezonden in de VS. Erg aangrijpend
Nou ja, hoe maak je de keuze tussen levend verbranden of van 110 hoog naar je dood springen?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb deze gemist
maar je word er stil van, ja
mensen die gewoon vanaf 110 hoog springen
dat vraag ik me ook af ja..quote:Op donderdag 19 november 2009 17:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, hoe maak je de keuze tussen levend verbranden of van 110 hoog naar je dood springen?
Heeft iemand weer een trein gekopt?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:57 schreef Vlarp het volgende:
Godver, nou krijgt de trein al weer vertragingga ik straks weer m'n bus missen, weer laat thuis! *vloekt enorm hard*
Er zal wel weer een vertraagde stoptrein voor ons zitten. Kutzooiquote:Op donderdag 19 november 2009 17:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heeft iemand weer een trein gekopt?
Rijd je auto?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zal wel weer een vertraagde stoptrein voor ons zitten. Kutzooi
Welke toren?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:00 schreef Xiance het volgende:
het is echt bizar om die toren gewoon in elkaar te zien zakken
zelfs nu nog
9/11?quote:
ohh...quote:
Ahh.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
ohh...
ik zit "102 minutes that changed america" te kijken
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:57 schreef Vlarp het volgende:
Godver, nou krijgt de trein al weer vertragingga ik straks weer m'n bus missen, weer laat thuis! *vloekt enorm hard*
moet je niet een deur verder zijn?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:16 schreef Nizno het volgende:
* Nizno kijkt ff om t hoekkie.... ff laten weten dat ik nog wel rond hobbel enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |