geluksbal...quote:Op donderdag 19 november 2009 07:47 schreef geelkuikentje het volgende:
Zonder de schoonmakers wordt het een bende op de afdeling hier. We hebben een hele fijne schoonmaakster, gewoon een Nederlandse dame.
Hoax. Witte/blauwe zjin voor bureau's, roze voor toiletten.quote:Op donderdag 19 november 2009 07:44 schreef Sm0keZ het volgende:
Je vergeet:
Klacht 3: De schoonmaakster gebruikt hetzelfde doekje voor wc's en bureau's. Eerst de wc, en daarna jouw bureau. Het ergst is dat het vaak ook nog écht zo gaat
net of jij op je knietjes gaat zitten om de wc te poetsen of hoe je dt wil doen..quote:Op donderdag 19 november 2009 07:54 schreef Repeat het volgende:
Rot op joh, die mensen verdienen toch gewoon op een eerlijke manier hun geld en zelf ben je te belazerd om wc's te poetsen.
Conclusie: TS is homo.
Amenquote:Op donderdag 19 november 2009 07:48 schreef Penisbaard het volgende:
Iemand moet het doen, als die 'volksbuurt'tokkies zich er te goed voor voelen moet je wel immigranten aannemen
Nee zelf zou ik dat ook niet graag doen, en daarom zeur ik dus niet over schoonmakers die dit wel dag in dag uit doen.quote:Op donderdag 19 november 2009 07:56 schreef stan5374 het volgende:
[..]
net of jij op je knietjes gaat zitten om de wc te poetsen of hoe je dt wil doen..
Nee maar hij jankt ook niet over schoonmakers. Jij wel.quote:Op donderdag 19 november 2009 07:56 schreef stan5374 het volgende:
[..]
net of jij op je knietjes gaat zitten om de wc te poetsen of hoe je dt wil doen..
Juist!quote:Op donderdag 19 november 2009 08:01 schreef Panda72 het volgende:
Bij mij op kantoor word er ook niet goed schoongemaakt maar:
1. De dames doen hun best maar zijn onderbezet
2. De dames moeten elke dag maar weer de rotzooi opruimen van de varkens collega's op kantoor die er elke dag weer zo'n zooitje van maken omdat ze denken ik hoef zelf die rotzooi toch niet op te ruimen
3. Ze verdienen op een eerlijke manier hun geld
4. Ze verdienen erg weinig
is het dan te veel gevraagd een schoon doekje te pakken voor je bureau en niet het vieze waarmee net het wc is schoon gemaakt?quote:
Dus omdat mensen zelf niet willen schoonmaken mogen ze niet klagen als de mensen die wel willen schoonmaken het slecht doen?quote:Op donderdag 19 november 2009 07:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nee zelf zou ik dat ook niet graag doen, en daarom zeur ik dus niet over schoonmakers die dit wel dag in dag uit doen.
Simpele vent
Daarvoor worden schoonmaaksters toch aangenomen? Kijk dat je een beetje rekening houdt is logisch, maar neem ook aan dat je collega's niet elke middag poep aan de muur smeren om de schoonmakers een loer te draaien?quote:Op donderdag 19 november 2009 08:01 schreef Panda72 het volgende:
2. De dames moeten elke dag maar weer de rotzooi opruimen van de varkens collega's op kantoor die er elke dag weer zo'n zooitje van maken omdat ze denken ik hoef zelf die rotzooi toch niet op te ruimen
Niet alle schoonmakers doen dat hoor, waar ik heb gewerkt deden ze alles wel netjes volgens de regels.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
is het dan te veel gevraagd een schoon doekje te pakken voor je bureau en niet het vieze waarmee net het wc is schoon gemaakt?
we hadden iemand die rook je al aankomen. we dachten eerst dat hij het was maar het was het doekjequote:Op donderdag 19 november 2009 08:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet alle schoonmakers doen dat hoor, waar ik heb gewerkt deden ze alles wel netjes volgens de regels.
vroeg die al naar je telefoonnummer?quote:Op donderdag 19 november 2009 08:21 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb een vriendelijke oude man die mij gebakjes enzo meebrengt
morgen komt ie weer
Zo ver gaan ze nog net nietquote:Op donderdag 19 november 2009 08:20 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Daarvoor worden schoonmaaksters toch aangenomen? Kijk dat je een beetje rekening houdt is logisch, maar neem ook aan dat je collega's niet elke middag poep aan de muur smeren om de schoonmakers een loer te draaien?
Juistems.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:01 schreef Panda72 het volgende:
3. Ze verdienen op een eerlijke manier hun geld
nee, tis echt bijna een opatje (alleen niet zo zwak zeg maar)quote:Op donderdag 19 november 2009 08:28 schreef Matty___ het volgende:
[..]
vroeg die al naar je telefoonnummer?
Mén wat een bekrompen geest heb jij. Wat een vooroordelen. Zielig persoontje.quote:
alsof die niet gelijk heeft. er zijn genoeg die het werk maar half doenquote:Op donderdag 19 november 2009 08:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mén wat een bekrompen geest heb jij. Wat een vooroordelen. Zielig persoontje.
En nee, ik ben geen schoonmaakster van beroep maar heb wel vriendinnen die er mee (bij)verdienen.
zou je hem "geven" (quote:Op donderdag 19 november 2009 08:42 schreef Ladylike het volgende:
ik ben 30 dus hij probeert het niet eens
Jupquote:Op donderdag 19 november 2009 07:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hoax. Witte/blauwe zjin voor bureau's, roze voor toiletten.
Je moet ze niet allemaal over één kam scheren.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:53 schreef Matty___ het volgende:
[..]
alsof die niet gelijk heeft. er zijn genoeg die het werk maar half doen
Absoluuuuut nietquote:Op donderdag 19 november 2009 08:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zou je hem "geven" () als hij het wel zou proberen dan?
vrouwen vallen toch juist op oudere mannenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Absoluuuuut niet
de man is 60 ofzo
Hier ook... Gewoon 'normale' mensen.quote:Op donderdag 19 november 2009 07:47 schreef geelkuikentje het volgende:
Zonder de schoonmakers wordt het een bende op de afdeling hier. We hebben een hele fijne schoonmaakster, gewoon een Nederlandse dame.
Hihi.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vrouwen vallen toch juist op oudere mannen
er is blijkbaar ook zoiets als te oud. in ieder geval wel als de man in kwestie schoonmaker is
een vreemde man die je cadeautjes geeft...quote:Op donderdag 19 november 2009 09:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Absoluuuuut niet
de man is 60 ofzo
ja 40-50 en dan is de grens toch al in zichtquote:Op donderdag 19 november 2009 09:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vrouwen vallen toch juist op oudere mannen
er is blijkbaar ook zoiets als te oud. in ieder geval wel als de man in kwestie schoonmaker is
De goede man werkt hier 20 jaar ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 09:08 schreef Matty___ het volgende:
[..]
een vreemde man die je cadeautjes geeft...
is en blijft een man....
duidelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 09:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja 40-50 en dan is de grens toch al in zicht![]()
en nee, dat hangt niet van het beroep afzo bekrompen denk ik namelijk niet
[..]
De goede man werkt hier 20 jaar ofzo
en cadeautjes... we hebben het hier niet over lingerie maar over KOEKJES/GEBAKJES man
Hij brengt ze omdat ik hem af en toe een kop koffie geef en hem het gevoel geef dat ik zn poetswerk waardeer zei ie (en omdat ze gratis zijn voor hem, met een zus die een bakkerij heeft)
Ik ben ook veel te aardigquote:
altijdquote:Op donderdag 19 november 2009 09:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben ook veel te aardig
Koffie?
Geef op die koekjes!quote:
Ik was gisteren bij de ING bank in Maastricht dus ik was het nietquote:
En dat alles komt omdat de inkoper van jouw bedrijf die schhonmaak firma helemaal uitknijpt wanneer er een tarief wordt afgesproken. Die schoonmakers willen wel hoor. Die werken liever 3 uur en hebben dan alles dus netjes voor elkaar, dan dat ze het in 2 uur en een kwartier moeten doen omdat jouw bedrijf dus zonodig op de schoonmaak moet bezuinigen. Dus spreek je inkoper er op aan want hier klagen helpt in dit geval echt niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:01 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:57 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En dat alles komt omdat de inkoper van jouw bedrijf die schhonmaak firma helemaal uitknijpt wanneer er een tarief wordt afgesproken. Die schoonmakers willen wel hoor. Die werken liever 3 uur en hebben dan alles dus netjes voor elkaar, dan dat ze het in 2 uur en een kwartier moeten doen omdat jouw bedrijf dus zonodig op de schoonmaak moet bezuinigen. Dus spreek je inkoper er op aan want hier klagen helpt in dit geval echt niet.
Naja, niet dus, dat is de strekking van dit topic.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:29 schreef banaantjeEE het volgende:
Die mensen doen ook maar hun job
Mha over het algemeen lopen een heleboel schoonmakers de kantjes er ook vanaf hoor. Wij moeten vaker het vuile werk opknappen omdat een ander bedrijf het niet gedaan had. Ik heb ook vaker samengewerkt met zulke schoonmakers en je merkt gewoon dat ze vrij vaak pauze nemen en vaak langzaam werken en niet echt secuur. Dat heeft niet te maken met de inkoper, maar je hebt wel gelijk hoor. Wij hebben er ook soms last van als we zien dat een klus mooier kan, maar het budget van de client het niet toelaat.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:57 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En dat alles komt omdat de inkoper van jouw bedrijf die schhonmaak firma helemaal uitknijpt wanneer er een tarief wordt afgesproken. Die schoonmakers willen wel hoor. Die werken liever 3 uur en hebben dan alles dus netjes voor elkaar, dan dat ze het in 2 uur en een kwartier moeten doen omdat jouw bedrijf dus zonodig op de schoonmaak moet bezuinigen. Dus spreek je inkoper er op aan want hier klagen helpt in dit geval echt niet.
Creamfilled gebakjes?quote:Op donderdag 19 november 2009 08:21 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb een vriendelijke oude man die mij gebakjes enzo meebrengt
morgen komt ie weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |