abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74848311
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef Adolecens het volgende:
Check de OP en laat het maar weten
Den foto's overlappen bij mij in Chrome. Waardoor de namen niet meer bij de goede foto's staan.
pi_74848671
Same here..
pi_74849353
Veranderd.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 19 november 2009 @ 13:53:57 #154
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_74849473
OP en TT goedgekeurd, maar het plaatje onder bekende biseksuelen doet t niet...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_74849497
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef Pien85 het volgende:
OP en TT goedgekeurd, maar het plaatje onder bekende biseksuelen doet t niet...
Zo te zien is Ado daar nog mee bezig
pi_74849558
Goed, bi-gerelateerd verder kletsen.

Ik stond vrijdag in een kroeg met een meid te praten en het kwam op een gegeven moment terecht op zoenen met iemand van je eigen geslacht. Nou stond er toevallig een meter verderop een jongen waar ik laatst mee heb gezoend. Dus ik zeg tegen haar: "Ik heb laatst nog met hem gezoend" terwijl ik hem aan kijk. Oh geinig zegt ze, dat is al 3 maanden mijn vriend...

WHOOPS

Maar ze wist het al, ze wist alleen niet dat ik het was. Was best toevallig
pi_74849658
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:56 schreef stbabylon het volgende:

Ik stond vrijdag in een kroeg met een meid te praten en het kwam op een gegeven moment terecht op zoenen met iemand van je eigen geslacht. Nou stond er toevallig een meter verderop een jongen waar ik laatst mee heb gezoend. Dus ik zeg tegen haar: "Ik heb laatst nog met hem gezoend" terwijl ik hem aan kijk. Oh geinig zegt ze, dat is al 3 maanden mijn vriend...

WHOOPS

Hehe..

Ik wil ook leuke meisjes in Zwolle vinden
pi_74849712
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Hehe..

Ik wil ook leuke meisjes in Zwolle vinden
Er zijn er zat, maar ga je ze niet allemaal voor mijn voeten weg kapen (zelfde geldt voor jongens overigens)
pi_74849793
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:00 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Er zijn er zat, maar ga je ze niet allemaal voor mijn voeten weg kapen (zelfde geldt voor jongens overigens)
Met het stappen op zich wel wat leuks gezien maar ik kan dan beter niet zoveel wijn nuttigen, komt het versieren niet ten goede heb ik wel gemerkt..
pi_74851046
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Bi-man hier, met een voorkeur licht richting vrouwen.

Wel een saliant detail, mijn qua uiterlijk ideale vrouw en ideale man liggen heel dicht bij elkaar
Heel herkenbaar, is hier namelijk ook zo. Ik hou ook wel van de vrouwen die hier voornamelijk worden beschreven (door andere vrouwen), wat ook wel verklaart waarom ik nog niet één vriendin had die niet biseksueel was. Ik denk dat ik gewoon een vrouwelijke kijk heb op vrouwen én mannen.

Verder vind ik biseksualiteit een complex gegeven. Persoonlijk vind ik dat het me soms onzekerder maakt, er is niet duidelijk een kamp waar enkel vriendschap mogelijk is. Ik zal me altijd wel enigszins ongemakkelijk voelen bij zo'n typische mannenavond. Een amicale aanraking durf ik wel eens anders te interpreteren, en dan moet je -zeker bij heteromannen- erg op je hoede zijn. Aan de andere kant vind ik het een super gevoel om af te tasten of een man al dan niet bi/homo of hetero is, geeft flirten gewoon een extra dimensie.

Persoonlijk ervaar ik wel dat een monogame relatie onderhouden niet zo makkelijk is als biseksuele man, tenzij in een op seksueel vlak open relatie. Ik zou mijn partner nooit kunnen bedriegen, maar bij mij is er toch steeds die drang om iemand van een verschillende sekse als je partner te liefkozen. Een triootje of een meer open relatie kan dan de oplossing zijn, maar dat voelt niet 'perfect' aan, als een tussenoplossing. Ik weet dat er wel meer biseksuele mensen met die 'eeuwige twijfel' worstelen.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:46:41 #161
265768 NBT
Bigger is better.
pi_74851362
Mja ik heb gewoon een vriend... maar we tjekken andere vrouwen wel samen...
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:20:35 #162
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74854456
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef Adolecens het volgende:
Check de OP en laat het maar weten
I'm impressed!
Resistance is futile.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:22:28 #163
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74854512
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:46 schreef NBT het volgende:
Mja ik heb gewoon een vriend... maar we tjekken andere vrouwen wel samen...
Ghe ja, da's tof. Doe ik sowieso altijd met mijn maatjes en waar nodig spring ik in als wingman.
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:56 schreef stbabylon het volgende:

WHOOPS

. Maar goed dat ze het wist dan .
Resistance is futile.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:24:48 #164
265768 NBT
Bigger is better.
pi_74854581
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ghe ja, da's tof. Doe ik sowieso altijd met mijn maatjes en waar nodig spring ik in als wingman.
[..]

. Maar goed dat ze het wist dan .

Ik mag je nu al...... (je drinkt ook bier)
  donderdag 19 november 2009 @ 16:26:15 #165
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74854627
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:37 schreef cleaun het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, is hier namelijk ook zo. Ik hou ook wel van de vrouwen die hier voornamelijk worden beschreven (door andere vrouwen), wat ook wel verklaart waarom ik nog niet één vriendin had die niet biseksueel was. Ik denk dat ik gewoon een vrouwelijke kijk heb op vrouwen én mannen.

Verder vind ik biseksualiteit een complex gegeven. Persoonlijk vind ik dat het me soms onzekerder maakt, er is niet duidelijk een kamp waar enkel vriendschap mogelijk is. Ik zal me altijd wel enigszins ongemakkelijk voelen bij zo'n typische mannenavond. Een amicale aanraking durf ik wel eens anders te interpreteren, en dan moet je -zeker bij heteromannen- erg op je hoede zijn. Aan de andere kant vind ik het een super gevoel om af te tasten of een man al dan niet bi/homo of hetero is, geeft flirten gewoon een extra dimensie.
Da's voor mij dan toch makkelijker. Als ik seks wil met een man, dan blijft het bij een enorm gezellig contact maar ik ga ze nooit als vrienden zien. En al de rest beschouw ik als vriendschappelijk. Voor mannen heb ik een hele duidelijke friendzone en met wie in mijn friendzone zit, wordt wel eens serieus gepraat over seks maar nooit geflirt. Bij vrouwen is mijn friendzone onbestaand, de ervaring leert dat ik vroeg of laat wel lichte gevoelens krijg voor vrouwen die in mijn friendzone zitten. Relaties met mannen hou ik sowieso niet meer voor mogelijk.
quote:
Persoonlijk ervaar ik wel dat een monogame relatie onderhouden niet zo makkelijk is als biseksuele man, tenzij in een op seksueel vlak open relatie. Ik zou mijn partner nooit kunnen bedriegen, maar bij mij is er toch steeds die drang om iemand van een verschillende sekse als je partner te liefkozen. Een triootje of een meer open relatie kan dan de oplossing zijn, maar dat voelt niet 'perfect' aan, als een tussenoplossing. Ik weet dat er wel meer biseksuele mensen met die 'eeuwige twijfel' worstelen.
Daar weet ik dan weer weinig van. Hoewel, ik had wel af en toe fantasietjes over vrouwen als ik in een relatie met een man zit.
Resistance is futile.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:27:41 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74854670
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:24 schreef NBT het volgende:

[..]

Ik mag je nu al...... (je drinkt ook bier)
Jupiler ! Hoewel, laatste tijd neig ik meer en meer naar Maes, is iets frisser. En thanks .

Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen hier ook echt een relatie nastreven met iemand van hetzelfde geslacht of al hebben gehad.
Resistance is futile.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:40:30 #167
265768 NBT
Bigger is better.
pi_74855053
Ik heb 1 x een relatie gehad met een vrouw... die was niet van heel lange duur, 2 maanden ofzo.... opeens besefte ze dat ze toch alleen op mannen viel....
pi_74855073
Wat een gave OP!
Dank je wel..dit had ik niet verwacht .
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 19 november 2009 @ 16:46:14 #169
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74855248
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef NBT het volgende:
Ik heb 1 x een relatie gehad met een vrouw... die was niet van heel lange duur, 2 maanden ofzo.... opeens besefte ze dat ze toch alleen op mannen viel....
Dat soort verhalen circuleren dus veel over biseksuele vrouwen en ik vermoed ook dat ze daarom zo bedreigend zijn voor lesbo's. Ik persoonlijk zou mezelf ook liever zulke pijn besparen.
Resistance is futile.
pi_74855251
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jupiler ! Hoewel, laatste tijd neig ik meer en meer naar Maes, is iets frisser. En thanks .

Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen hier ook echt een relatie nastreven met iemand van hetzelfde geslacht of al hebben gehad.
Mocht het op mijn pad komen dan sla ik dat zeker niet af
  donderdag 19 november 2009 @ 16:48:08 #171
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_74855318
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb bijna 2 jaar een relatie met een vrouw gehad, en wat korte relatietjes met vrouwen. Ik ga er evt. later verder op in, moet nu eerst boodschappen gaan doen.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:50:33 #172
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74855404
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:46 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Mocht het op mijn pad komen dan sla ik dat zeker niet af
Ik begin er de laatste tijd wat actiever naar te zoeken. Meer zo dat ik gewoon mijn best doe om zoveel mogelijk lesbo's en biseksuele dames te ontmoeten. En soms zit daar iets tussen dat direct indruk maakt. Gisteren afgesproken met een heel leuk meisje, avond eindigde wel met een zoen op de wang maar ik geef nog niet op. .

Het is gewoon verdomd lastig om leuke meiden tegen te komen als de vijver zo klein is. Ik hoefde eerder helemaal niet actief te zoeken maar ik kijk toch wel uit naar dat éne meisje die iets in mij los weet te maken. Wat weer niet wil zeggen dat ik desperate ben, integendeel . Ik vind niet zo gauw iemand indrukwekkend.

Opvallend trouwens, bij mannen viel ik op dominante types, bij vrouwen merk ik juist dat ik vrouwen aantrek en op zoek die al veel hebben meegemaakt. Een soort van rauw kantje of zo, waardoor ik me dan als Grote Beschermster op wil werpen .
Resistance is futile.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:54:03 #173
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_74855526
Gaat vlot hier

begon als hetero, werd bi curious, zwoor vrouwen af en wil nu niets anders meer dan vrouwen. Kan nog wel sex hebben met een man (maar zelfs die drang word minder) maar wil verder met een vrouw
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_74856045
Een aantal jaar terug stikte het hier van de lesbische- en biseksuele dames, en nu kan ik alleen maar manwijfen vinden. Ik snap het niet, hoe kunnen de 'mooie' niethetero's nou opraken?
or maybe i'm just another megalomaniac.
  donderdag 19 november 2009 @ 17:15:43 #175
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_74856335
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Bi-man hier, met een voorkeur licht richting vrouwen.

Wel een saliant detail, mijn qua uiterlijk ideale vrouw en ideale man liggen heel dicht bij elkaar
jij? dat wist ik nog niet ben ik iig niet de enige die van 2 walletjes eet in het single topic
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')