abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74841689
Even een schopje naar SEX .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 19 november 2009 @ 09:10:30 #27
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_74841691
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:09 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Ik heb gepost toch
Braaf
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_74841704
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:10 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Braaf
En meteen even je FoBo bespiekt, goed toch?
pi_74841891
Dus, waar gaan we het over hebben?
pi_74842125
*meld zich
pi_74842911
Hey, het is toch vrij normaal dat je als biseksueel meer naar het ene geslacht neigt dan het andere?

Want ik heb toch echt liever vrouwen dan mannen.
or maybe i'm just another megalomaniac.
pi_74842998
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:06 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Hey, het is toch vrij normaal dat je als biseksueel meer naar het ene geslacht neigt dan het andere?

Want ik heb toch echt liever vrouwen dan mannen.
Ik heb daar geen "last" van eigenlijk.. Kan van beide genieten.
pi_74843173
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:10 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Ik heb daar geen "last" van eigenlijk.. Kan van beide genieten.
Ik ook, hoor.
En last heb ik er ook niet van. ;p

Maar mijn voorkeur gaat uit naar vrouwen. Als in, ik kijk meer naar vrouwen, 'fantaseer' er meer over, en.. tjah, ik heb gewoon meer met vrouwen.

In relaties is er natuurlijk geen verschil van houden van ofzo, want ik neem tenslotte toch een relatie met een persoon en niet met een geslachtsdeel. Maar buiten relaties trekken vrouwen me meer aan.

Vraag me daardoor gewoon af of het normaal is.
  donderdag 19 november 2009 @ 10:25:06 #34
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_74843318
Mwoah, ik vind vrouwen vaak veel mooier dan mannen. Maar echt een voorkeur heb ik eigenlijk niet, geloof ik....
pi_74843362
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:18 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:

[..]

Ik ook, hoor.
En last heb ik er ook niet van. ;p

Maar mijn voorkeur gaat uit naar vrouwen. Als in, ik kijk meer naar vrouwen, 'fantaseer' er meer over, en.. tjah, ik heb gewoon meer met vrouwen.

In relaties is er natuurlijk geen verschil van houden van ofzo, want ik neem tenslotte toch een relatie met een persoon en niet met een geslachtsdeel. Maar buiten relaties trekken vrouwen me meer aan.

Vraag me daardoor gewoon af of het normaal is.

Wat ik vreemd vind is dat als ik terugkijk op mn puberteit ik altijd vriendinnen (ook platonisch dus) aantrek die bi of lesbisch zijn, alsof het op me voorhoofd geschreven stond voordat ik het uberhaupt wist van mezelf? Meer meiden of jongens die dat hadden? Dat je mensen (onbewust) lijkt aan te trekken ofzo??

ik vind vrouwen wel mooier verfijnder enzo, maar wat lastiger in de omgang
en hetero vrouwen moeten vaak niks van me hebben lijkt t soms wel
  donderdag 19 november 2009 @ 10:28:36 #36
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_74843392
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:27 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

Wat ik vreemd vind is dat als ik terugkijk op mn puberteit ik altijd vriendinnen (ook platonisch dus) aantrek die bi of lesbisch zijn, alsof het op me voorhoofd geschreven stond voordat ik het uberhaupt wist van mezelf? Meer meiden of jongens die dat hadden? Dat je mensen (onbewust) lijkt aan te trekken ofzo??

Heb ik ook, nog steeds wel eigenlijk. Ik heb nauwelijks vriendinnen, maar de vriendinnen die ik heb zijn biseksueel...
Hoewel dat ook zou kunnen komen omdat er tegenwoordig meer vrouwen (openlijk) biseksueel zijn dan vroeger.
pi_74843406
Bi-man hier, met een voorkeur licht richting vrouwen.

Wel een saliant detail, mijn qua uiterlijk ideale vrouw en ideale man liggen heel dicht bij elkaar
  donderdag 19 november 2009 @ 10:30:01 #38
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_74843422
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Bi-man hier, met een voorkeur licht richting vrouwen.

Wel een saliant detail, mijn qua uiterlijk ideale vrouw en ideale man liggen heel dicht bij elkaar
Jij zoekt een man met lang blond haar en grote tieten?
pi_74843443
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:30 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Jij zoekt een man met lang blond haar en grote tieten?

Ik val sowieso op kleine tieten en kort haar. Maar ik bedoel meer dat zowel heren als dames iets 'jongetjes'-achtigs over zich moeten hebben. Groot nadeel daarvan is dat de meeste dames die daar aan voldoen op dames vallen
  donderdag 19 november 2009 @ 10:32:03 #40
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_74843471
Bisuelen ben'n gewoon homooos!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_74843521
quote:

[..]

Ja, dat had/heb ik ook. Meestal weet ik alleen ook van die meisjes dat ze biseksueel zijn zonder dat ze het zelf weten.
Sowieso valt het me nu op dat de meisjes waar ik eerder mee om ging nu lesbisch of biseksueel zijn. Nu ik er over nadenk.... weinig er van zijn hetero. En met echte hetero meisjes kan ik niet echt opschieten.

Wow, even openbaring voor mezelf, hihi.
pi_74843530
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik val sowieso op kleine tieten en kort haar. Maar ik bedoel meer dat zowel heren als dames iets 'jongetjes'-achtigs over zich moeten hebben. Groot nadeel daarvan is dat de meeste dames die daar aan voldoen op dames vallen
oeh ik heb het juist andersom, ik vind mannen met vrouwelijke gelaatstrekken juist erg sexy =D
en vrouwen is het juist chill als ze niet te meisje meisje zijn, maar ook weer niet zo'n halve man. Beetje rebels type Angelina Jolie heeft een beetje zo'n image wat ik bedoel, onwijs sexy maar toch ook wel stoer, en ook wel een beetje psycho, supercute.
pi_74843551
quote:

[..]

Dat laatste puntje herken ik
pi_74843565
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

oeh ik heb het juist andersom, ik vind mannen met vrouwelijke gelaatstrekken juist erg sexy =D
en vrouwen is het juist chill als ze niet te meisje meisje zijn, maar ook weer niet zo'n halve man. Beetje rebels type Angelina Jolie heeft een beetje zo'n image wat ik bedoel, onwijs sexy maar toch ook wel stoer, en ook wel een beetje psycho, supercute.
Hoe jij vrouwen omschrijft is een beetje wat ik bedoel
Stoer, maar knuffelbaar.
pi_74843577
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

Yep, dit heb ik ook.
  donderdag 19 november 2009 @ 10:36:55 #46
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_74843586
Ik kan sowieso trouwens niet zo goed overweg met vrouwen... of zij niet met mij...
pi_74843599
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:36 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan sowieso trouwens niet zo goed overweg met vrouwen... of zij niet met mij...
Aah..
  donderdag 19 november 2009 @ 10:38:42 #48
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_74843631
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:37 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Aah..
Ik zit er niet zo mee eigenlijk Ik snap vrouwen gewoon niet zo goed...
pi_74843645
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:38 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ik zit er niet zo mee eigenlijk Ik snap vrouwen gewoon niet zo goed...
who does
pi_74843654
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:

[..]

Ja, dat had/heb ik ook. Meestal weet ik alleen ook van die meisjes dat ze biseksueel zijn zonder dat ze het zelf weten.
Sowieso valt het me nu op dat de meisjes waar ik eerder mee om ging nu lesbisch of biseksueel zijn. Nu ik er over nadenk.... weinig er van zijn hetero. En met echte hetero meisjes kan ik niet echt opschieten.

Wow, even openbaring voor mezelf, hihi.
haha, de enige vriendin die ik heb die hetero claimt te zijn, heeft volgens mij al meer meisjes gezoent dan ik volgens mij
wat ik wel irritant vind aan het hele bi-gebeuren is, van die meiden die dan doen alsof ze bi zijn om jongens op te geilen. En als je dan met ze naar bed wil, gelijk terugkrabbelen 'zo bi ben ik nou ook weer niet hoor'. Was ook een term voor, maar ja tis wel echt een algemeen punt van irritatie vind ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')