True, ik herken het.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb sowieso het idee dat veel lesbo/bi meiden die naar vrouwen neigen een rauw kantje hebben. Tot nu toe nog nooit 1 leren kennen die geen problemen heeft/had (ik val er ook onder)
Ik had het wel. Nu ben ik OK met mezelf en dan worden die kantjes vanzelf minder. Maar sinds ik OK ben met mezelf, heb ik geen relatie meer gehad dus wie weet wat er dan nog naar boven komt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:23 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
True, ik herken het.
*Waar zijn de leuke meiden, met een rauw kantje? *
ik werd OK tijdens mn laatste relatie... en toen daarna ging het uit...zal het daar aan gelegen hebben?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik had het wel. Nu ben ik OK met mezelf en dan worden die kantjes vanzelf minder. Maar sinds ik OK ben met mezelf, heb ik geen relatie meer gehad dus wie weet wat er dan nog naar boven komt.
Nou ja, ik heb wel zo'n relatie gehad waarbij ik na 1,5 jaar voor dat moment OK was met mezelf. Toen had ik hem niet meer nodig, einde verhaal.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik werd OK tijdens mn laatste relatie... en toen daarna ging het uit...zal het daar aan gelegen hebben?
Nu ik er over nadenk..... hmz... zou ik haar dan gebruikt hebben?quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel zo'n relatie gehad waarbij ik na 1,5 jaar voor dat moment OK was met mezelf. Toen had ik hem niet meer nodig, einde verhaal.
In mijn geval zijn we beter geworden door elkaar, dat sust mijn schuldgevoel wel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk..... hmz... zou ik haar dan gebruikt hebben?
ach mijn ex zal nooit beter worden ben ik achter gekomen... dus dat scheelt ook voor mijquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
In mijn geval zijn we beter geworden door elkaar, dat sust mijn schuldgevoel wel.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach mijn ex zal nooit beter worden ben ik achter gekomen... dus dat scheelt ook voor mij
ow dus.... dan gooi ik mn fobo op zwartquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:18 schreef Seven. het volgende:
*note to self*
Morgen alle fobo's van posters uit dit topic eens doorspitten.
[..]
Te laat!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dus.... dan gooi ik mn fobo op zwart
quote:
En je werk en je strandlook.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou ja... aan mn fobo kun je wel zien dat ik pot ben.... met al die katten
mn werk klopt niet helemaal meer.... en de strandlook was eind augustus toen t best frisser was dus die foto is geen rampquote:
Thanx en slaap lekker.quote:
Welkom op dit topic!quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:09 schreef griekjeee het volgende:
Ik vroeg me al af of deze sc er was. tvp en hello.
Thanxquote:
voor alles is een eerste keerquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
ThanxDit is dus echt de eerste? Wel apart op zich.
ja hier, maar ik ben al bezetquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:23 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
True, ik herken het.
*Waar zijn de leuke meiden, met een rauw kantje? *
Hey.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor alles is een eerste keer
Goeiemorgen
Jij bent WEL leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben niet leuk
Als ik zeg van wel is het zo'n teleurstelling als ik daarna óók roep dat ik bezet ben.
En Pien, je onderschrift zegt iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |