Ben jij dan al tevreden met de wetenschap dat jij ten eerste gewoon gelijk had, en ten tweede dat zij zo reageren uit wanhoop?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:46 schreef griekjeee het volgende:
Dat inderdaad. Of je bent te dom, of men gaat ineens schelden, of men onttrekt zich op een andere mogelijke manier aan de discussie...In ieder geval įlles om de ander maar geen gelijk te geven.
Nee ik hoef het niet te winnen, ik kan het ook makkelijk toegeven als ik geen gelijk heb. Ik vind het alleen ergerlijk dat andere mensen daar problemen mee lijken te hebben en dan van allerlei uitvluchten verzinnen.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben jij dan al tevreden met de wetenschap dat jij ten eerste gewoon gelijk had, en ten tweede dat zij zo reageren uit wanhoop?
Of frustreert het je dat je de discussie niet 'officieel' gewonnen hebt, alsof het iets onafgemaakts is?
Enerzijds wel, anderzijds vind ik het een beetje jammerlijk dat ik mijn tijd verspilde door met zo'n persoon een discussie te voeren.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:52 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vind dat doorgaans juist een des te zoetere zege.
Precies, anders vind ik het sowieso de term 'discussie' niet waard.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
Daar heb jij weer gelijk in. Het is leuker discussiėren met iemand die openstaat voor andermans kijk op de zaak, dan met iemand die er een krachtmeting van moet maken die hij hoe-dan-ook moet winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |