Zelfde is hier op Fok ook merkbaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:21 schreef Noin het volgende:
Ow ja en nog wat: hij werkt er al 20 jaar en ik pas 4 dus hij heeft echt zo'n houding van 'ik werk hier al langer DUS jij moet doen wat ik zeg. Die logica heb ik nooit begrepen. Bij geen enkel bedrijf. Als ik beter ben in mijn werk dan jij en jij zit hier 200 jaar en ik 6 maanden dan lijkt het me beter dat jij naar mij luisterd.
Rukker! Kom van je troon en uit je hok !
Hier kan ik me helemaal in vindenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:21 schreef Noin het volgende:
Ow ja en nog wat: hij werkt er al 20 jaar en ik pas 4 dus hij heeft echt zo'n houding van 'ik werk hier al langer DUS jij moet doen wat ik zeg. Die logica heb ik nooit begrepen. Bij geen enkel bedrijf. Als ik beter ben in mijn werk dan jij en jij zit hier 200 jaar en ik 6 maanden dan lijkt het me beter dat jij naar mij luisterd.
Langs de A2 bij A'dam staat al jaren een bord "Sla af"...quote:Op donderdag 19 november 2009 00:25 schreef Noin het volgende:
[..]
Slaaf is in dit geval met allemaal hoofdletters idd
Jij bent idd beter! Misschien toch handiger dat jij de telefoon blijft doen en hij de administratie/schrijfwerkquote:Op donderdag 19 november 2009 00:21 schreef Noin het volgende:
Vandaag mot gehad met een collega.
Ik werk op een kantoor waar we een algemeen nummer hebben waar onze klanten naartoe kunnen bellen.
Het gaat hier om klanten die miljoenen waard zijn dus die telefoon is *nogal* belangrijk /understatement.
Nou zijn we nog niet zo lang geleden samen gegaan met een andere afdeling, en bij die oude afdeling zit iemand en het is godsonmogelijk om hem aan zijn verstand te peuteren dat hij nu bij de hele afdeling hoort, en dus ook die telefoon moet opnemen als ie gaat.
Echt, zo'n kerel van 'dat staat niet in mijn functieomschrijving'.
Of nog leuker: nee ik ben daar te goed voor.
Het is potdomme een telefoon, je hoeft niet de hele dag stront te scheppen of zo.
Gewoon opnemen, order noteren en klaar. Hij laat liever een klantje lopen dan dat ie uit zijn takenhokje komt.
Rukker! Kom van je troon en uit je hok !
Je hoeft niet te luisteren ik stuur alles op mail zodat ik 3 dagen later kan zeggen: kijk es in je mail, ik heb het je 3 dagen geleden al doorgegeven sukkel. Altijd bewijs hebben zwart op wit. Had ik al vlug geleerdquote:Op donderdag 19 november 2009 00:41 schreef Rapaille het volgende:
Ik begrijp die collega wel. Jij bent ten slotte maar een vrouw, daar hoef je dus niet naar te luisteren.
Ja duuuhh dat heb ik gedaan waarom denk je dat ik al 3 dagen ruzie hebquote:Op donderdag 19 november 2009 01:10 schreef Zero2Nine het volgende:
Ga het persoonlijk tegen die vent zeggen en niet op Fok!
Een slimme meid is op domme kerels voorbereid!quote:Op donderdag 19 november 2009 01:16 schreef Noin het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren ik stuur alles op mail zodat ik 3 dagen later kan zeggen: kijk es in je mail, ik heb het je 3 dagen geleden al doorgegeven sukkel. Altijd bewijs hebben zwart op wit. Had ik al vlug geleerd
Woops... gelukkig horen mensen mijn schrijfvouten niet aan de foon en via mail gaat alles in het enguls.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Jij bent idd beter! Misschien toch handiger dat jij de telefoon blijft doen en hij de administratie/schrijfwerk![]()
Gadverdamme, wat een walgelijke instellingquote:Op donderdag 19 november 2009 00:21 schreef Noin het volgende:
Het gaat hier om klanten die miljoenen waard zijn dus die telefoon is *nogal* belangrijk /understatement.
Nee jij niet zekerquote:Op donderdag 19 november 2009 00:23 schreef Jeej het volgende:
Ts is loonslaaf
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zelfde is hier op Fok ook merkbaar.
Ik bedoel, iedereen weet dat ik krav maga doe, maar omdat ik nieuw ben willen ze het gewoon nog niet loslaten, dus dan delen de mods wat notes uit(stiekem, zodat ik niet kan lezen dat ze mij een josti vinden) en de users, nja...
Ook als je koffie wilt halen voor je collega's?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:16 schreef Noin het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren ik stuur alles op mail zodat ik 3 dagen later kan zeggen: kijk es in je mail, ik heb het je 3 dagen geleden al doorgegeven sukkel. Altijd bewijs hebben zwart op wit. Had ik al vlug geleerd
Daar is dus niets mis mee. Dat is 99% van de werkende bevolking dus ook. Myself incluis. Maar TS heeft gewoon een collega met telefoonvrees. En das lastig. Maar die collega heeft natuurlijk wel weer gelijk wanneer hij daar 20 jaar werkt, en jij nog maar 4, dan moet jij alle koffie halen en dus ook de telefoon opnemen. Maar als je al 4 jaar op een plek zit wordt het tijd voor een carriere move! En aan je pics te zien zal dat niet zo lastig zijn met zo'n lichaam!quote:
Ja dat zeg ik toch. Want elke klant is miljoenen waard. Le-zen maat.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een walgelijke instelling![]()
![]()
.
Elke klant is belangrijk! Hoor je me?!? ELKE klant!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |