Maar.. dat weet je niet zekerquote:Op maandag 23 november 2009 18:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben, volgens mij, eerder chagrijnig
Haha, nee... Ik ben vandaag een beetje raar denk ikquote:
hehehe OKquote:Op maandag 23 november 2009 19:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee... Ik ben vandaag een beetje raar denk ik
Mag welquote:Op maandag 23 november 2009 19:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
* _Ophelia_ zegt maar even niets meer
ja dat ken ik, dan ben je heel gauw afgeleid (bijvoorbeeld door het Tilburg topic...)quote:Op maandag 23 november 2009 19:03 schreef automatic_ het volgende:
Kan gebeuren hè!
En ik heb nog onwijs veel te doen voor de studie en ik heb géén zin!
Ja, bijvoorbeeldquote:Op maandag 23 november 2009 19:04 schreef Guard het volgende:
[..]
ja dat ken ik, dan ben je heel gauw afgeleid (bijvoorbeeld door het Tilburg topic...)
Wat een afleidingenquote:Op maandag 23 november 2009 19:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bij mij was het het onweer... (en nu Fok)
Neequote:Op maandag 23 november 2009 19:15 schreef Stuurloos het volgende:
Nog beetje kunnen slapen vannacht auto?
Dat is wel lekker jaquote:Op maandag 23 november 2009 19:20 schreef Stuurloos het volgende:
Ik zal vannacht ook maar zoiets slapen denk ik, ben om 23 uur klaar en om 5.30 gaat de wekker weer. Voordeel is dat ik morgen na t werk wel weer lekker kan gaan baantjes trekken in het zwembad van t hotel
Verstandig meid. Vrijdag heb ik een borrel van mn werk in de Bossche Poort in Breda. Pot bedraagt 600 euro en ze rekenen op een man of 20-25. Ik heb er zin an!quote:Op maandag 23 november 2009 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja
Maar pff... vanavond vroeg naar bed denk ik
Oeh, dat is altijd verraderlijk!quote:
Dankjequote:Op maandag 23 november 2009 19:28 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Verstandig meid. Vrijdag heb ik een borrel van mn werk in de Bossche Poort in Breda. Pot bedraagt 600 euro en ze rekenen op een man of 20-25. Ik heb er zin an!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |