Precies, ik weet dus hoe het isquote:Op maandag 23 november 2009 12:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat doe jij toch al bij de bejaarden?
Xenos, Blokker, Hoyng oid binnenlopen en spullen kopen waarvan je zelf denkt: zou het niet erg vinden om dat aan het eind van de avond zelf mee te nemen.quote:Op maandag 23 november 2009 15:33 schreef Stuurloos het volgende:
HELP!
Ik moet 3 sinterklaaskadotjes kopen van in totaal 20 euro voor een spel (je weet wel, zo'n dobbelspel waarmee je aan het eind van de avond met 3 andere kadotjes weggaat dan waarmee je gekomen bent) voor mensen tussen leeftijd 14 en 51. De kadotjes moeten niet afgezaagd zijn en voor iedere leeftijdscatagorie leuk.
Wat moet ik kopen??
Hier heb ik al wat suggesties gedaan. Met drie voor 20 euro moet je zeker wat leuks kunnen vinden.quote:Op maandag 23 november 2009 15:33 schreef Stuurloos het volgende:
HELP!
Ik moet 3 sinterklaaskadotjes kopen van in totaal 20 euro voor een spel (je weet wel, zo'n dobbelspel waarmee je aan het eind van de avond met 3 andere kadotjes weggaat dan waarmee je gekomen bent) voor mensen tussen leeftijd 14 en 51. De kadotjes moeten niet afgezaagd zijn en voor iedere leeftijdscatagorie leuk.
Wat moet ik kopen??
tanx ophquote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier heb ik al wat suggesties gedaan. Met drie voor 20 euro moet je zeker wat leuks kunnen vinden.
aah wordt lekker gezellig danquote:Op maandag 23 november 2009 16:36 schreef Spacekitten het volgende:
volgens buienradar komt er ook een mooi onweersbuitje aan rond 6en
Was goed dichtbij ook, sowieso ergens ingeslagen aan het geluid te horen.quote:Op maandag 23 november 2009 17:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dat was een nasty knal met onweer zeg!
Geen idee, heb t eens van mn moeder met kerst gehad. Was een jaar geldig en na ruim een jaar kwam ik dat ding eens tegen, kon ik m wegpleurenquote:Op maandag 23 november 2009 18:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
McDonalds cadeaubon![]()
![]()
Welke gek heeft dat verzonnen...
Dat soort bonnen mogen niet verlopen!quote:Op maandag 23 november 2009 18:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Geen idee, heb t eens van mn moeder met kerst gehad. Was een jaar geldig en na ruim een jaar kwam ik dat ding eens tegen, kon ik m wegpleuren. Ik denk dat die bon wel in de smaak zal vallen 4 december.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |