Bier !quote:
We hebben een open relatie.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij bent getrouwd met Auto...Jij zou niet eens mogen flirten
Je moet eens op een andere dag komen dan woensdag, dat houd je nog geen 10 minuten vol..quote:Op donderdag 19 november 2009 03:53 schreef SpeCulaes het volgende:
ik wist niet dat de extase langer doorging. Agh nu wel, wat een figuren lopen daar
Hehe geloof ik best, ik was er eigenlijk nog nooit geweest. Glukkig maarquote:Op donderdag 19 november 2009 15:29 schreef aardappel het volgende:
[..]
Je moet eens op een andere dag komen dan woensdag, dat houd je nog geen 10 minuten vol..
Echt?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:05 schreef styliste het volgende:
[..]
ik wist dat er zoiets zou komen
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:40 schreef Guard het volgende:
Wat een kutdag was dit zeg, gelukkig heb ik nu weekend
Ohw sorry,quote:
Ik sprak voor mijzelfquote:Op donderdag 19 november 2009 18:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Ohw sorry,
wat een teleurstellende dag was dit zeg....
Jawel, maar ik ben moe...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Ah zo... wel een ok dag gehad dan?
Oeh leuk!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:58 schreef Guard het volgende:
ikke morgen ook vrij... vanavond biertje in de stad (vriend van me is sinds kort een trotse papa, dus dat gaan we even vieren)
Moet morgen ook nog genoeg doen, maar eerst even uitslapenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh leuk!
En vrij zijn is fijn
Alleen moet ik eigenlijk morgen naar de stad om pasfoto's te laten maken en daarna naar het gemeentehuis om een nieuwe ID te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |