Volgens mij beschrijf je daar meer de gemiddelde vrouw, kan aan mij liggenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef marshmallow het volgende:
Die altijd het 1 zeggen en dan ineens het andere bedoelen. Continu terugkrabbelen op wat ze zeiden want 'dat bedoelden ze niet'. ZEG HET DAN NIET![]()
Ja en dat. Geeft niet hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Avey het volgende:
[..]
Volgens mij beschrijf je daar meer de gemiddelde vrouw, kan aan mij liggen
Dit is dus helaas precies hoe m'n exvriend isquote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef marcel-o het volgende:
lesbisch geweest dan ?![]()
oh zo bedoel ik het niet![]()
MAAR ZEI HET LEKKER WEL:d:d:d:D:D:dd einzzweidrei
Never try never fail is mijn motto in dezequote:Op woensdag 18 november 2009 23:33 schreef marshmallow het volgende:
[..]
Dat ik mannen ooit nog weer een kans heb gegeven
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:34 schreef leetzors het volgende:
[..]
![]()
![]()
HAHAHAH!1!!!!!11 IK LACH DE BALLEN UIT MIJN STRING
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]WTF?SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je me dat niet even van te voren kunnen melden?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Never try never fail is mijn motto in deze
gewoon je beslissing om hetero te worden terugdraaien en weer lekker lesbisch wordenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef marshmallow het volgende:
Die altijd het 1 zeggen en dan ineens het andere bedoelen. Continu terugkrabbelen op wat ze zeiden want 'dat bedoelden ze niet'. ZEG HET DAN NIET![]()
Klacht: Ik had potverdomme gewoon lesbisch moeten blijven.
Want?quote:
Had niet geholpen, niemand luistert naar mijquote:Op woensdag 18 november 2009 23:36 schreef marshmallow het volgende:
[..]
Had je me dat niet even van te voren kunnen melden?
Vanaf nu zal ik dat doen, als je me dingen van te voren meldquote:Op woensdag 18 november 2009 23:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Had niet geholpen, niemand luistert naar mij
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Avey het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |