Volgens mij beschrijf je daar meer de gemiddelde vrouw, kan aan mij liggenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef marshmallow het volgende:
Die altijd het 1 zeggen en dan ineens het andere bedoelen. Continu terugkrabbelen op wat ze zeiden want 'dat bedoelden ze niet'. ZEG HET DAN NIET![]()
Ja en dat. Geeft niet hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Avey het volgende:
[..]
Volgens mij beschrijf je daar meer de gemiddelde vrouw, kan aan mij liggen
Dit is dus helaas precies hoe m'n exvriend isquote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef marcel-o het volgende:
lesbisch geweest dan ?![]()
oh zo bedoel ik het niet![]()
MAAR ZEI HET LEKKER WEL:d:d:d:D:D:dd einzzweidrei
Never try never fail is mijn motto in dezequote:Op woensdag 18 november 2009 23:33 schreef marshmallow het volgende:
[..]
Dat ik mannen ooit nog weer een kans heb gegeven
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:34 schreef leetzors het volgende:
[..]
![]()
![]()
HAHAHAH!1!!!!!11 IK LACH DE BALLEN UIT MIJN STRING
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]WTF?SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je me dat niet even van te voren kunnen melden?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Never try never fail is mijn motto in deze
gewoon je beslissing om hetero te worden terugdraaien en weer lekker lesbisch wordenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef marshmallow het volgende:
Die altijd het 1 zeggen en dan ineens het andere bedoelen. Continu terugkrabbelen op wat ze zeiden want 'dat bedoelden ze niet'. ZEG HET DAN NIET![]()
Klacht: Ik had potverdomme gewoon lesbisch moeten blijven.
Want?quote:
Had niet geholpen, niemand luistert naar mijquote:Op woensdag 18 november 2009 23:36 schreef marshmallow het volgende:
[..]
Had je me dat niet even van te voren kunnen melden?
Vanaf nu zal ik dat doen, als je me dingen van te voren meldquote:Op woensdag 18 november 2009 23:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Had niet geholpen, niemand luistert naar mij
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:42 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Heerlijk, dat soort mannen.
Allemaal zich hypocriet achter elkaar verschuilen met de woorden "alle vrouwen zijn kut", maar zelf toch wel meer last hebben van PMS dan een vrouw haar hele leven.
De meeste vrouwen weten tenminste nog van zichzelf dat ze zich zo af en toe absurd gedragen.
Ok.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:42 schreef marshmallow het volgende:
[..]
Vanaf nu zal ik dat doen, als je me dingen van te voren meld
hohoquote:Op woensdag 18 november 2009 23:42 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Heerlijk, dat soort mannen.
Allemaal zich hypocriet achter elkaar verschuilen met de woorden "alle vrouwen zijn kut", maar zelf toch wel meer last hebben van PMS dan een vrouw haar hele leven.
De meeste vrouwen weten tenminste nog van zichzelf dat ze zich zo af en toe absurd gedragen.
Mwah, als een man zegt dat hij in de toekomst geen relatie meer met je ziet en je hem daarmee confronteert en hij dan beweert dat hij dat niet zo bedoelde maar gewoon even rust wil.. Dat is toch wel even iets andersquote:Op woensdag 18 november 2009 23:51 schreef cerror het volgende:
Dat doen mannen omdat ze niets goeds kunnen zeggen.
Alles wat mannen zeggen word hoe dan ook omgebogen naar het negatieve.
Het aloude "lijk ik dik in deze broek" vraagtype.
Ik wou dat dat zo was, dan kon ik het tenminste begrijpenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:12 schreef Drinky het volgende:
Volgens mij klopt je klacht niet, deze klacht gaat over vrouwen
krabbelen? Links van je hyves?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef marshmallow het volgende:
Klacht: Ik had potverdomme gewoon lesbisch moeten blijven.
Guttegut, je hebt er ééntje die een beetje crú is en gelijk zijn alle mannen hetzelfde als dat vriendje van je.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:10 schreef marshmallow het volgende:
[..]
Mwah, als een man zegt dat hij in de toekomst geen relatie meer met je ziet en je hem daarmee confronteert en hij dan beweert dat hij dat niet zo bedoelde maar gewoon even rust wil.. Dat is toch wel even iets anders
Gefeliciteerd, je hebt zojuist ontdekt hoe mannen echt zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef marshmallow het volgende:
Wat een fail motto.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Never try never fail is mijn motto in deze
Gewoon even rust wilt + boze emotie = man zegt dat hij in de toekomst geen relatie meer met je zietquote:Op donderdag 19 november 2009 00:10 schreef marshmallow het volgende:
[..]
Mwah, als een man zegt dat hij in de toekomst geen relatie meer met je ziet en je hem daarmee confronteert en hij dan beweert dat hij dat niet zo bedoelde maar gewoon even rust wil.. Dat is toch wel even iets anders
Shit, je hebt me door.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:55 schreef Teringlijster het volgende:
Je sig zegt mij al genoeg 'Yeah I talk shit, just deal with it.'
Waarschijnlijk doe je je op een webchat voor als een hete chick maar heb je in werkelijkheid last van acne, heb je een snor en lijk je 68.
Dan krabbelen mannen die met je wilden daten terug en voel jij je ineens niet meer de gevierde piemel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |