Inderdaad. Onze Eurobroeders.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef Penisbaard het volgende:
Slovenië zit tenminste bij de Europese Unie, waar is je Europese trots gebleven?
Gelijk heeft ie. Wat moet hij dan? Expres allemaal halve zolen opstellen, zodat Nederland makkelijker zou kunnen winnen?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:43 schreef koningdavid het volgende:
Kan er niet wakker van liggen.
Ik ergerde me ook nogal aan Guus "ik heb schijt aan Nederland en ik laat het merken ook" Hiddink tijdens het EK in 2008.
Tuurlijk niet. Maar hij zat overdreven af te reageren op NL omdat die arme Guus werd aangepakt door de FIOD.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie. Wat moet hij dan? Expres allemaal halve zolen opstellen, zodat Nederland makkelijker zou kunnen winnen?
Oh jaquote:Op woensdag 18 november 2009 22:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar hij zat overdreven af te reageren op NL omdat die arme Guus werd aangepakt door de FIOD.
HEULEMOAL TOT AAN ZUID AFRIKA!!!!1quote:Op woensdag 18 november 2009 22:50 schreef GasTurbine het volgende:
SLO
VE
NIE
JUH
Die gaan het nog ver schoppen!
helaas: 1-1quote:Op woensdag 18 november 2009 22:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mooi
Nu de Ieren nog even winnen
Europese trots, dat is het belachelijkste dat ik in tijden gehoord heb.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef Penisbaard het volgende:
Slovenië zit tenminste bij de Europese Unie, waar is je Europese trots gebleven?
Zegt iemand met een Japanse ondertitelquote:Op woensdag 18 november 2009 23:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Europese trots, dat is het belachelijkste dat ik in tijden gehoord heb.
Animéquote:Op woensdag 18 november 2009 23:36 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Japanse ondertitel_!
Ga terug naar je animé.
Dat dus. Die wedstrijd doet nóg pijnquote:Op donderdag 19 november 2009 00:06 schreef afcajos het volgende:
Kan er ook niet rouwig om zijn sinds Guus zo overdreven lomp moest juichen bij de winst op NL
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik moest wel lachenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat soort landen zitten er altijd tussen bij WK's, daarom zijn EK's eigenlijk ook leukerquote:Op donderdag 19 november 2009 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
Landen als;
Nieuw Zeeland
Noord-Korea
Algerije
Slowakije
Slovenie
Op een WK. Triest.
Vergeet Honduras nietquote:Op donderdag 19 november 2009 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
Landen als;
Nieuw Zeeland
Noord-Korea
Algerije
Slowakije
Slovenie
Op een WK. Triest.
Dan hebben we nog steeds die kut portugezen.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef Jahr00n het volgende:
Dan kan Rusland Nederland ook niet uitschakelen op het WK, komt dat even mooi uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |