abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:55:15 #201
202348 Susi
Temple of Love
pi_75180920
quote:
Ik vroeg me al af waarom er niets werd gezegd hier ja :/
pi_75181508
Hoi, nog een plekkie over?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_75181706
Ja, ik wil ook meedoen
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:19:17 #204
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75181722
Maak vast een lijst voor ronde twee.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:29:04 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75182048
1. Idz
2.
Huilen dan.
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:30:28 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75182096
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
1. Idz
2. Hara
.
pi_75182105
1. Idz
2. Hara
3. Beach
pi_75182220
Waarom is het nu weer gesloten.... .
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waar is de chaos als wij zelf het lijstje voor jou al bijhouden, je alles op een blaadje presenteren.
De chaos is er in het topic als iedereen maar blijft veranderen. Jullie zijn dan alleen maar bezig met een of ander lijstje bij te houden. Het is de bedoeling dat je elkaars posts bijhoudt. Hoeveel zegt iemand en vooral wat draagt hij bij aan de jacht. Vooral in het begin zal dit lastig zijn maar het wordt steeds helderder, wie de weerwolven zijn, naarmate je doorgaat. Hints zijn daarom niet eens perse nodig als je geoefend bent.

Verder zeg je dat je mijn houding star vindt????

Ik ga met jullie mee als jullie met 17 spelers willen beginnen.
Ik ga met jullie mee qua uitleg.
Ik ga mee met jullie qua het geven van hints.

Dan ben ik star????

Misschien is dit niet het spel dat jullie gewend zijn.
Dat kan en dat is ook niet erg.

Maar van deze variant wordt veel meer mensenkennis van je gevraagd.

Blijkbaar is dat voor sommige mensen te hoog gegrepen.
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:35:23 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75182253
Alle topics sluiten na 300 posts, daarna moet je een nieuwe openen. En op de rest ga ik maar niet eens in.
pi_75182280
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:34 schreef DeParo het volgende:
Waarom is het nu weer gesloten.... .
[..]
Oke sorry dat ik het zeg.. maar als je dat niet weet ja.. controleer dan eerst de website/ het forum waar je zo'n spel bij wil starten

Ow en continu iedereen maar afbekken en doen alsof je beter bent dan de rest zal je absoluut geen goede spelleider maken..
pi_75182381
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:36 schreef lynda het volgende:

[..]

Oke sorry dat ik het zeg.. maar als je dat niet weet ja.. controleer dan eerst de website/ het forum waar je zo'n spel bij wil starten

Ow en continu iedereen maar afbekken en doen alsof je beter bent dan de rest zal je absoluut geen goede spelleider maken..
1. Als ik een bepaald spel open dan open ik het ook met bepaalde regels. Als er bepaalde aspecten zijn die niet te veel veranderen aan het geheel, ok, maar het niet opsturen naar de leiding etc dat gaat gewoon te ver. Ik hoef jullie spel niet een kans te geven, geef mijn versie een kans, het is vaker geslaagd en het zal ook zeker niet tegenvallen. Maar dan moeten jullie wel het spel spelen.

2. Ja van die lock was dom en had ik moeten weten.
pi_75182399
DeParo op welke andere plek(ken) speel je nog meer WvW dan?
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:41:39 #213
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_75182461
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:39 schreef DeParo het volgende:

[..]

1. Als ik een bepaald spel open dan open ik het ook met bepaalde regels. Als er bepaalde aspecten zijn die niet te veel veranderen aan het geheel, ok, maar het niet opsturen naar de leiding etc dat gaat gewoon te ver. Ik hoef jullie spel niet een kans te geven, geef mijn versie een kans, het is vaker geslaagd en het zal ook zeker niet tegenvallen. Maar dan moeten jullie wel het spel spelen.

De mensen die zich hebben ingeschreven verwachten het te doen op de manier die zij gewend zijn. Jij hebt alleen niet duidelijk gemaakt dat het anders ging. Alle regels die jij toevoegde die hier niet gebruikelijk zijn voegde je pas later toe, toen het al begonnen was. Dan kun je verwachten dat mensen in opstand raken. Het is immers iets anders dan waar ze zich voor hadden opgegeven. Je hebt nergens in het begin duidelijk gemaakt wat jouw regels zijn.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_75182472
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:39 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ja maar je speelt het spel niet alleen! Hou rekening met die 17 spelers die het tot nu toe altijd anders hebben gespeeld.. JE zegt nu elke keer weer ja maar het spel daar ging goed, slaagde daar wel etc..
Je bent zo verschrikkelijk negatief bezig..
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:44:08 #215
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_75182558
Gaat het lekker hiero?
pi_75182579
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:41 schreef lynda het volgende:

[..]

Ja maar je speelt het spel niet alleen! Hou rekening met die 17 spelers die het tot nu toe altijd anders hebben gespeeld.. JE zegt nu elke keer weer ja maar het spel daar ging goed, slaagde daar wel etc..
Je bent zo verschrikkelijk negatief bezig..
Ben ik negatief bezig????

Jullie zijn verdomme achterlijke plaatjes aan het posten in het topic. Wtf heeft dat met het hele spel te maken. Ik doe mijn best hier om een spel te leiden. Ik heb het met 14-jarige mensen gespeeld en die deden het serieuzer en veel leuker.

Het enige waar jullie over kunnen whinen is dat jullie niet mogen stemmen in het topic.

En dan is zogenaamd het hele spel verpest, zie dit spel dan maar niet als wat jullie gewend zijn, zie dit als een ander spel en geef het ook een kans.
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:45:32 #217
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75182609
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het enige waar jij en enkele andere mensen mee bezig zijn is chatten en te zitten zeiken.

Je weet het allemaal zo veel beter maar ik heb je nog geen normale post zien plaatsen.

Volgens mij weet je niet eens hoe je iemand moet verdenken. Het vergt mensenkennis, je moet letten op gedrag, en ik heb maar weinig mensen een poging zien doen om het normaal te spelen.

Ok jullie hebben een andere versie gehad hier.

Maar deze versie kent deze regels leef daar deze ronde dan ook naar.

Ik doe ook alleen maar mijn best, en ik weet dat het kan, maar dan moeten jullie wel het spel spelen. Deze hele discussie gaat nergens over.
Waar is de mensenkennis als iedereen zijn stem instuurt en op de uitslag gaat zitten wachten?

Wij gebruiken het stemmen juist om discussies aan te wakkeren, zoals wij gisteravond deden, om de reacties die je krijgt en de reacties die je teruggeeft. Maar als ik mijn stem ingestuurd heb, heb ik hier verder weinig te melden tot de uitslag. Nu heb ik wel enige mensenkennis, maar gedachtelezen kan ik niet.
pi_75182629
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef BeamofLight het volgende:
Gaat het lekker hiero?
Kom jij je er ook nog eens mee bemoeien
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:46:02 #219
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_75182630
Iederéén is negatief bezig.
Huilen dan.
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:46:03 #220
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75182631
En laten we nu maar gewoon wachten op die uitslag en daarna eens verder kijken.
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:46:53 #221
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_75182656
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jullie zijn verdomme achterlijke plaatjes aan het posten in het topic. Wtf heeft dat met het hele spel te maken. Ik doe mijn best hier om een spel te leiden. Ik heb het met 14-jarige mensen gespeeld en die deden het serieuzer en veel leuker.

Het enige waar jullie over kunnen whinen is dat jullie niet mogen stemmen in het topic.

Whehehe
pi_75182664
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ben ik negatief bezig????

En dan is zogenaamd het hele spel verpest, zie dit spel dan maar niet als wat jullie gewend zijn, zie dit als een ander spel en geef het ook een kans.
Lees nou je post nog een keer door..
pi_75182702
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:45 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waar is de mensenkennis als iedereen zijn stem instuurt en op de uitslag gaat zitten wachten?

Wij gebruiken het stemmen juist om discussies aan te wakkeren, zoals wij gisteravond deden, om de reacties die je krijgt en de reacties die je teruggeeft. Maar als ik mijn stem ingestuurd heb, heb ik hier verder weinig te melden tot de uitslag. Nu heb ik wel enige mensenkennis, maar gedachtelezen kan ik niet.
Het is niet alleen op basis van een stem dat je dit geeft. Zoals ik al voor de honderste keer zeg het is op basis van posts. Bovendien is het niet verboden om te zeggen op wie je stemt!!!!

Ik post om 20:00 de uitslag van de stemming en dan zie je wie op wie heeft gestemd. Dat is nog een manier. Stel mr A heeft gezegd dat hij mvr B heel erg verdenkt maar tegelijk stemt hij op persoon C. Doe er mee wat je wilt.

Lok mensen uit, probeer een verdachte post te zoeken en reageer daar op, zo moeilijk is het echt niet hoor maar je moet het wel proberen.

Als iedereen alleen maar zit te zeuren over dat de stemming niet in het topic verloopt. Ja dan komen we nergens he.
pi_75182721
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het enige waar jij en enkele andere mensen mee bezig zijn is chatten en te zitten zeiken.

Je weet het allemaal zo veel beter maar ik heb je nog geen normale post zien plaatsen.

Volgens mij weet je niet eens hoe je iemand moet verdenken. Het vergt mensenkennis, je moet letten op gedrag, en ik heb maar weinig mensen een poging zien doen om het normaal te spelen.

Ok jullie hebben een andere versie gehad hier.

Maar deze versie kent deze regels leef daar deze ronde dan ook naar.

Ik doe ook alleen maar mijn best, en ik weet dat het kan, maar dan moeten jullie wel het spel spelen. Deze hele discussie gaat nergens over.
volgens mij zijn hara en ik de enigen die mensen serieus verdenken deze ronde, op basis van gedrag. dus ik weet niet waar jij het over hebt, maar lezen is in ieder geval niet je sterkste kant. Het spel is inderdaad voor een gedeelte SC. Dat is ook logisch. Anders krijgen we een wel wolf/niet wolf discussie gelijkend op een friet/patat topic (het is overigens friet ) De SC houdt het ook nog leuk.

Als je mij nog niet normaal hebt zien posten, raad ik je toch aan het vorige topic door te lezen, dan heb je namelijk heel wat gemist.

Ik hou mij perfect aan jouw regels, ik stem via PM, ik stem desnoods 100 keer op een nieuwe BM, ik hou jouw tijden aan, ik doe alles op jouw manier. Ik vind het alleen dat het op een andere manier beter kan, en dat post ik dan ook. Deal with it.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_75182814
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

volgens mij zijn hara en ik de enigen die mensen serieus verdenken deze ronde, op basis van gedrag. dus ik weet niet waar jij het over hebt, maar lezen is in ieder geval niet je sterkste kant. Het spel is inderdaad voor een gedeelte SC. Dat is ook logisch. Anders krijgen we een wel wolf/niet wolf discussie gelijkend op een friet/patat topic (het is overigens friet ) De SC houdt het ook nog leuk.

Als je mij nog niet normaal hebt zien posten, raad ik je toch aan het vorige topic door te lezen, dan heb je namelijk heel wat gemist.

Ik hou mij perfect aan jouw regels, ik stem via PM, ik stem desnoods 100 keer op een nieuwe BM, ik hou jouw tijden aan, ik doe alles op jouw manier. Ik vind het alleen dat het op een andere manier beter kan, en dat post ik dan ook. Deal with it.
Dan weet je al je positieve kanten nogal aardig te verbergen.

Maar ik vind het heel knap, dat je na nog geen uur spelen, na nog geen dag al weet dat dit minder is.

De eerste dag is sowieso het moeilijkste en is het bijna onmogelijk een wolf eruit te halen.

Maar niet geheel onmogelijk, hoe verder je komt, hoe makkelijker leuker en ook spannender.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')