Ik was ook maar een beetje serieus, harajakkie!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
Nou jaaaaaaaaaaaaaaa. Wij hebben ook zo vaak iemand gehad die later aan kwam kakken, deze reactie is wel heel erg overtrokken.
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:20 schreef UncleErnie het volgende:
Je wordt bedankt, tyfusTS. Door jouw onvermogen je aan je eigen lompe regels te houden, zie ik niet wat isdatzo's rol is voor ik naar bed ga.
niet alleen hoop ik dat deze ronde snel afgelopen is, zodat je geen SL meer bent, ik hoop ook van harte dat je niet blijft om een ronde mee te spelen, zodat ik helemaal geen last meer van je heb!
Sindsdien leefden alle bewoners van Wakkerdam vredig naast elkaar.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:58 schreef DeParo het volgende:
Over halfuurtje tot driekwartier staat het op het forum. Iemand wilde namelijk nog stemmen maar moet blijkbaar wachten, raar verhaal, ik geef hem de kans.
Ik ga gewoon slapen, wat dacht je daarvanquote:Op woensdag 2 december 2009 22:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nah ga toch maar sporten zie het daarna wel
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dude in plaats van dat ie meteen even zegt wie er dood was...
laten we deze ronde gewoon even afmaken en er dan echt voor gaan...
well thanks my love...quote:
Ik ook van jou idzquote:Op donderdag 3 december 2009 00:54 schreef Isdatzo het volgende:
Na al die misselijkmakende beschuldigingen van Tim.... Sorry Tim
.
* Isdatzo PS omarmt.
slaap lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
Kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |