toch knap dat je op een post kan reageren, zonder op de inhoud in te gaan. Je bent hier wel op zijn plaats op FOK!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan weet je al je positieve kanten nogal aardig te verbergen.
Maar ik vind het heel knap, dat je na nog geen uur spelen, na nog geen dag al weet dat dit minder is.
De eerste dag is sowieso het moeilijkste en is het bijna onmogelijk een wolf eruit te halen.
Maar niet geheel onmogelijk, hoe verder je komt, hoe makkelijker leuker en ook spannender.
Ik heb precies dezelfe regels gebruikt als Slaro.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:53 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
de eerste regel klopt helemaal. De tweede regel ben ik het niet mee eens. Slaro nam het initiatief. Met andere regels dan DeParo. DeParo bood aan het spel over te nemen, en toen het spel bezig was, waren allerlei regels anders. Maar ontopic, vooruit, omdat jij het bent:
Calex voor BM. die is altijd wel goed, maar niet zo goed, dus boeit het me niet als hij gekillt wordt door de wolven. JB voor de lynch, omdat die zich belachelijk verdacht gedraagt/gedroeg.
Dat waren mijn inzendingen.
Misschien is lezen niet jouw sterkste kant in plaats die van mij.quote:toch knap dat je op een post kan reageren, zonder op de inhoud in te gaan. Je bent hier wel op zijn plaats op FOK!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
1. Idz
2. Hara
3. Beach
4. DeParo
5. Susi
6. Ajf
7. Blessed19
Zet mij er dan ook maar bij opquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij sloegen wij de kerst ook altijd over, of namen we een pauze of zo.. Maar dit zal geen drie weken gaan duren.
Doe je toch meequote:
Ik denk dat t over ongeveer een weekje zo ver is? En Timmm stuurt wel een pm tegen die tijd gok ik.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:04 schreef Kekaa het volgende:
Ja, ik sta er ook op
Wanneer beginnen we dan? Of krijgt iedereen een PM ofzo?
Of moet ik even het begin van dit topic goed doorlezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |