+ 1quote:Op donderdag 19 november 2009 10:45 schreef De_Hertog het volgende:
musket?
Ik weet niet wat die smiley erbij doet, maar je andere twee posts zijn het goede antwoord.quote:
nice, maar het zijn allemaal bobsquote:Op donderdag 19 november 2009 11:10 schreef tong80 het volgende:
Marley Geldof Dylan en de andere gok ik op Llowel George.
Ja, ik had Salvador ook wel goed gerekend, al is het mij een raadsel waarom iemand de 'El' zou weglatenquote:Op donderdag 19 november 2009 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die stad heet officieel Salvador da Baia. Daarnaast is het van een kaartje naar de naam Salvador toch een grotere stap dan van Salvador naar El Salvador. Ik zou er op z'n minst even een notitie bij zetten zodat Scott later alsnog kan beslissen.
[..]
Dan kun je beter zelf een opstartvraag stellen lijkt me, vind dat niet echt een reden om een antwoord (op een vraag die je zelf niet stelde) goed te keuren
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:16 schreef tomtomaat het volgende:
Bob Seger?
Omdat iemand misschien niet de volledige naam kent?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, ik had Salvador ook wel goed gerekend, al is het mij een raadsel waarom iemand de 'El' zou weglatenMaar ik was helaas min of meer in slaap gevallen...
skittelman +1quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
Shanghai Noon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |