Lijkt me goed, Scott??quote:
Rock-N-Rolla zal al wel in bed liggen, dus ik vraag het maar even voor hem, maar is Salvador dan ook al niet goed genoeg?quote:
Ik heb dat niet goed gerekend omdat;quote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Rock-N-Rolla zal al wel in bed liggen, dus ik vraag het maar even voor hem, maar is Salvador dan ook al niet goed genoeg?
Stand deel 1796quote:
Die stad heet officieel Salvador da Baia. Daarnaast is het van een kaartje naar de naam Salvador toch een grotere stap dan van Salvador naar El Salvador. Ik zou er op z'n minst even een notitie bij zetten zodat Scott later alsnog kan beslissen.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:07 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik heb dat niet goed gerekend omdat;
1. Salvador een stad is in Brazilië en geen land
Dan kun je beter zelf een opstartvraag stellen lijkt me, vind dat niet echt een reden om een antwoord (op een vraag die je zelf niet stelde) goed te keurenquote:2. Ik wist dat nightcowboy wel online was en dus door zou kunnen gaan met de quiz.
Primaquote:Op donderdag 19 november 2009 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die stad heet officieel Salvador da Baia. Daarnaast is het van een kaartje naar de naam Salvador toch een grotere stap dan van Salvador naar El Salvador. Ik zou er op z'n minst even een notitie bij zetten zodat Scott later alsnog kan beslissen.
[..]
Dan kun je beter zelf een opstartvraag stellen lijkt me, vind dat niet echt een reden om een antwoord (op een vraag die je zelf niet stelde) goed te keuren
De_Hertog +1quote:
Stand deel 1796quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef starla het volgende:
scrat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |