Knap! Ik keek even op de Wiki, ik zag er ook 2, en kende ook alleen Rick James!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:37 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Dat waren er toch 2? Ik ken alleen Rick James.
+ 1quote:Op donderdag 19 november 2009 00:14 schreef Yankee het volgende:
boekesteijn
quote:
Het niveau ligt hier vrij hoog hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:38 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Zo zo![]()
Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan! Well Done!
Tja, Als ik wel eens om me heen kijk, dan denk ik dat er niemand meer is die nog iets van echte muziek af weet, gelukkig bewijzen jullie het tegendeelquote:Op donderdag 19 november 2009 00:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het niveau ligt hier vrij hoog hoor.
Of kijk eens in MUZquote:Op donderdag 19 november 2009 00:41 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Tja, Als ik wel eens om me heen kijk, dan denk ik dat er niemand meer is die nog iets van echte muziek af weet, gelukkig bewijzen jullie het tegendeel
En daarbij is erkel eerst aan de beurt.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:43 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Heb nog wel een ''lastige'' muziek vraag maar dat is niet echt goed voor de afwisseling en jullie weten waarschijnlijk het antwoord toch wel
Ik had het over real life;) 75% van de jeugd in NL kent INXS waarschijnlijk niet eens!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |