Ben persoonlijk ook geen fan, maar was toevallig aan het luisterenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:46 schreef erkel het volgende:
Ik luister geen INXS, maar vragen rond INXS en Michael Hutchence zijn al zo vaak langsgekomen dat ik deze onderhand wel moet weten.
Volgens mij juist wel, zo kwam ik ook bij Freeman uitquote:Op donderdag 19 november 2009 00:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is geen Aboriginal zeker?
Al-Walid?
En ze is idd wel een Aboriginal. Scott +1quote:
Uh, winter? Schaatsen?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:52 schreef ScottTracy het volgende:
In 2002 behaalde Australië voor het eerst goud op de Winterspelen. Op welk onderdeel?
Nee dus. Jawel, maar toch ook weer niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:54 schreef erkel het volgende:
Shorttrack.
Geweldig hoe hij die won.
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:54 schreef erkel het volgende:
Shorttrack.
Geweldig hoe hij die won.
1 postquote:Op donderdag 19 november 2009 01:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Annet Malherbe
Ik zit het nu weer even te bekijken, maar wat een tafereel. In de halve finale had ie ook al zoveel mazzel geloof ik.quote:
Correct met tevens de juiste spellingquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik zit het nu weer even te bekijken, maar wat een tafareel. In de halve finale had ie ook al zoveel mazzel geloof ik.
Al zijn geluk heeft ie nu ook verbruikt.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Inderdaad, las het ook op Wiki: In his semi-final race, Bradbury was in last place, well off the pace of the medal favourites. However, three of the other competitors in the semi-final—defending champion Kim Dong-Sung of South Korea, multiple Olympic medallist Li Jiajun of China and Mathieu Turcotte of Canada—crashed, paving the way for the Australian to take second place and thus allowing him through to the final.
Maar dan óók nog eens in de finale. En ook echt echt in de ALLERlaatste bocht. Het lijkt wel een grap
In de wielrennerij kreeg Lorenzo Bernucci om dezelfde reden een Touretappe cadeau.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Inderdaad, las het ook op Wiki: In his semi-final race, Bradbury was in last place, well off the pace of the medal favourites. However, three of the other competitors in the semi-final—defending champion Kim Dong-Sung of South Korea, multiple Olympic medallist Li Jiajun of China and Mathieu Turcotte of Canada—crashed, paving the way for the Australian to take second place and thus allowing him through to the final.
Maar dan óók nog eens in de finale. En ook echt echt in de ALLERlaatste bocht. Het lijkt wel een grap
Dat is toch zo'n karretje voor de ijsbaan?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Van slechte schaatsers wordt wel gezegd dat ze als een zamboni rijden.
Waarvoor wordt een zamboni gebruikt?
Dat was ook zo suf ja. Ooo en ze gaan onderuit... en daar komt Cancellara! Cancellara gaat winnen! *beeld zoomt in op de renner* Nee 't is niet Cancellara... *eeuwige stilte* Na een paar minuten kwamen ze er dan toch achter wie die gast nou in hemelsnaam wasquote:Op donderdag 19 november 2009 01:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In de wielrennerij kreeg Lorenzo Bernucci om dezelfde reden een Touretappe cadeau.
Stand deel 1796quote:Op donderdag 19 november 2009 01:14 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n karretje voor de ijsbaan?
Inmiddels is die Italiaan zonder ploeg als ik het goed heb. Hij 'tankte ergens AdBlue'...quote:Op donderdag 19 november 2009 01:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat was ook zo suf ja. Ooo en ze gaan onderuit... en daar komt Cancellara! Cancellara gaat winnen! *beeld zoomt in op de renner* Nee 't is niet Cancellara... *eeuwige stilte* Na een paar minuten kwamen ze er dan toch achter wie die gast nou in hemelsnaam was
Ja, hij werd bij T-Mobile toen nog betrapt geloof ik. Zien we binnenkort wel terug bij Rock Racing...quote:Op donderdag 19 november 2009 01:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Inmiddels is die Italiaan zonder ploeg als ik het goed heb. Hij 'tankte ergens AdBlue'...
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stand deel 1796
1 Jotcha
1 tomtomaat
2 nightcowboy
2 Yankee
1 slaveloos
3 Rock-N-Rolla
1 starla
2 Ofyles2
2 Erkel
1 ScottTracy
[..]
Bijna goed, Pavarotti heeft 1 single gedaan met The Passengers, er was nog iemand die alle nummers mee deed en dus de band vormde.quote:
Kloptquote:
Was deze wat lastiger dan de voorganger?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:24 schreef ScottTracy het volgende:
Zat eigenlijk al te twijfelen of die er niet bijhoorde...
Jawel, maar lang niet zo latig als de vraag die nu gaat komen.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:27 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Was deze wat lastiger dan de voorganger?:9
Muziek?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:27 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jawel, maar lang niet zo latig als de vraag die nu gaat komen.
quote:
quote:
Viel wel mee, Ik dacht eerst aan the big lebowskiquote:Op donderdag 19 november 2009 01:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Toch niet zo lastig?
Rock 'n Roll +1
Stand deel 1796
1 Jotcha
1 tomtomaat
2 nightcowboy
2 Yankee
1 slaveloos
4 Rock-N-Rolla
1 starla
2 Ofyles2
2 Erkel
2 ScottTracy
Netjesquote:
Yepquote:Op donderdag 19 november 2009 01:37 schreef ScottTracy het volgende:
Dacht eerst nog dat ze misschien allemaal in het Limburgs hadden gezongen, maar dat vond ik vooral bij Guns 'n Roses moeilijk voor te stellen.
Lijkt me goed, Scott??quote:
Rock-N-Rolla zal al wel in bed liggen, dus ik vraag het maar even voor hem, maar is Salvador dan ook al niet goed genoeg?quote:
Ik heb dat niet goed gerekend omdat;quote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Rock-N-Rolla zal al wel in bed liggen, dus ik vraag het maar even voor hem, maar is Salvador dan ook al niet goed genoeg?
Stand deel 1796quote:
Die stad heet officieel Salvador da Baia. Daarnaast is het van een kaartje naar de naam Salvador toch een grotere stap dan van Salvador naar El Salvador. Ik zou er op z'n minst even een notitie bij zetten zodat Scott later alsnog kan beslissen.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:07 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik heb dat niet goed gerekend omdat;
1. Salvador een stad is in Brazilië en geen land
Dan kun je beter zelf een opstartvraag stellen lijkt me, vind dat niet echt een reden om een antwoord (op een vraag die je zelf niet stelde) goed te keurenquote:2. Ik wist dat nightcowboy wel online was en dus door zou kunnen gaan met de quiz.
Primaquote:Op donderdag 19 november 2009 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die stad heet officieel Salvador da Baia. Daarnaast is het van een kaartje naar de naam Salvador toch een grotere stap dan van Salvador naar El Salvador. Ik zou er op z'n minst even een notitie bij zetten zodat Scott later alsnog kan beslissen.
[..]
Dan kun je beter zelf een opstartvraag stellen lijkt me, vind dat niet echt een reden om een antwoord (op een vraag die je zelf niet stelde) goed te keuren
De_Hertog +1quote:
Stand deel 1796quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef starla het volgende:
scrat?
+ 1quote:Op donderdag 19 november 2009 10:45 schreef De_Hertog het volgende:
musket?
Ik weet niet wat die smiley erbij doet, maar je andere twee posts zijn het goede antwoord.quote:
nice, maar het zijn allemaal bobsquote:Op donderdag 19 november 2009 11:10 schreef tong80 het volgende:
Marley Geldof Dylan en de andere gok ik op Llowel George.
Ja, ik had Salvador ook wel goed gerekend, al is het mij een raadsel waarom iemand de 'El' zou weglatenquote:Op donderdag 19 november 2009 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die stad heet officieel Salvador da Baia. Daarnaast is het van een kaartje naar de naam Salvador toch een grotere stap dan van Salvador naar El Salvador. Ik zou er op z'n minst even een notitie bij zetten zodat Scott later alsnog kan beslissen.
[..]
Dan kun je beter zelf een opstartvraag stellen lijkt me, vind dat niet echt een reden om een antwoord (op een vraag die je zelf niet stelde) goed te keuren
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:16 schreef tomtomaat het volgende:
Bob Seger?
Omdat iemand misschien niet de volledige naam kent?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, ik had Salvador ook wel goed gerekend, al is het mij een raadsel waarom iemand de 'El' zou weglatenMaar ik was helaas min of meer in slaap gevallen...
skittelman +1quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
Shanghai Noon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |