abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 december 2009 @ 14:33:09 #51
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_75337212
is er al nieuws?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_75385161
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:27 schreef Mirjam het volgende:
daph, ff wat anders, ben jij nog achter die geweldige naamloze winnertopcoats aangegaan? wordt dat nog wat denk je?
I google'd my ass off, heb zelfs een bericht gepost op MUA maar geen reacties..

Ik ben nu op MUA aan het kijken naar de ervaringen van de mensen die de topcoats hebben besteld. Daarna zal ik beslissen of de bestelling doorgaat. Mocht ik de bestelling door laten gaan, dan ga ik ervan uit dat iedereen die een aantal topcoats heeft opgegeven, ook daadwerkelijk meedoet!
pi_75387073
Okee, ik heb me door de posts op MUA gewerkt en zo te zien werkt bestellen zonder problemen. Ik wil dus een bestelling gaan plaatsen. Ik hoop dat iedereen die zich heeft opgegeven, ook daadwerkelijk nog meedoet en ik niet straks met 15 topcoats zit omdat mensen op het laatste moment afhaken .
pi_75387175
Misschien nieuwe lijst maken? Ik doe mee voor eentje.

Ik wil best nu al geld overmaken?
pi_75387421
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:46 schreef Tegan het volgende:
Misschien nieuwe lijst maken? Ik doe mee voor eentje.

Ik wil best nu al geld overmaken?
Ik ga het op deze manier doen:

Ik wil uiterlijk a.s. VRIJDAG 11 december bestellen, dus mocht iemand zich willen terugtrekken of het aantal willen wijzigen, dan kun je dat tot donderdagavond 20.00 uur doen. Zet in je post even duidelijk erbij dat je je bestelling wilt wijzigen, dan kan ik de OP snel bijwerken Als je niks wilt wijzigen, dan hoef je ook niet te posten - dat scheelt nogal zoeken in de posts

Een paar dagen voor mensen die zich bedacht hebben, wel zo eerlijk lijkt me
pi_75387550
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef Daph_ het volgende:
Okee, ik heb me door de posts op MUA gewerkt en zo te zien werkt bestellen zonder problemen. Ik wil dus een bestelling gaan plaatsen. Ik hoop dat iedereen die zich heeft opgegeven, ook daadwerkelijk nog meedoet en ik niet straks met 15 topcoats zit omdat mensen op het laatste moment afhaken .
Aniploish wilde ook graag twee flesjes meebestellen.
Ze komt hier wel niet zo vaak maar ik wil best voor haar instaan. We hebben samen al een aardige ruilhandel opgezet dus dat komt wel goed.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_75387608
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Aniploish wilde ook graag twee flesjes meebestellen.
Ze komt hier wel niet zo vaak maar ik wil best voor haar instaan. We hebben samen al een aardige ruilhandel opgezet dus dat komt wel goed.
Ik dacht dat ik alles had bijgewerkt, maar ik zie dat ik een aantal mensen niet heb toegevoegd in de OP. Verwarring komt doordat Sjeen zichzelf erbij gezet had, en ik dus dacht dat ik tot en met Sjeen had bijgewerkt

Ik zal Aniploish erbij zetten voor 2 flesjes
pi_75387676
Gofter, ik kan de OP dus niet meer aanpassen . Zo dan maar:
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:07 schreef Daph_ het volgende:
Na de recensies op http://theedgeofsanity.org/ met betrekking tot topcoats, wil ik graag een groepsorder opzetten om de winnende topcoat te kunnen bestellen. Bij de animocheck in Show hier je nagels #24 zat het wel goed!

Wat kost die topcoat?
De topcoat wordt verkocht in flesjes van 0.5 oz (14ml) en kosten $ 0.99 per stuk. De flesjes passen door de brievenbus! Mocht je grotere flesjes willen bestellen (ze zijn ook in grotere formaten te koop), dan wordt dit pakketpost (¤ 6,75).

Bestellingen kunnen pas geplaatst worden vanaf $ 25, dus er moeten minimaal 26 lakjes worden afgenomen.

Verzendkosten
De shippingfee vanuit de VS is nu nog onbekend, dus ik wil na de telling van het aantal te bestellen lakjes een mail de deur uit doen om de shipping fee na te vragen. De verzendkosten voor de lakjes is verzendkosten/aantal lakken maal het aantal flesjes dat je besteld hebt, plus de verzending vanaf mijn adres naar jouw eigen adres.

Eventuele douanekosten en btw
Wanneer de order door de douane eruit gepikt wordt, zullen er inklaringskosten á ¤ 12.50 worden gerekend en zal er over de topcoats 19% btw worden geheven. De douanekosten en btw worden evenredig verdeeld over de bestelde topcoats.

Mag ik meedoen?
De ladies die meeposten in het "Show hier je nagels topic" mogen meedoen. Ik wil het aantal te bestellen lakken graag enigszins beperken, voordat ik straks 100 topcoats de deur uit moet doen. Post je niet mee in het topic, dan kun je helaas niet meedoen.

Hoe kan ik meedoen?
Geef in dit topic het aantal topcoats aan dat je wilt bestellen. Als er verder niks bij staat, ga ik ervan uit dat je topcoats in flesjes van 14ml bedoelt. Let op: bij grotere flesjes betaal je dus meer verzendkosten!

Uiterste aanmelddatum
Tot en met zondag 22 november 2009 18.00 uur is het mogelijk om je op te geven voor deze groepsorder.

Vragen?
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! Ik zal proberen zo snel mogelijk antwoord te geven. Zie voor meer informatie over de topcoat www.theedgeofsanity.org en www.idonails.com .

Disclaimer/onder voorbehoud
[..]

Ik wacht dit even af. Head 2 toe gaat ze ook verkopen binnenkort. Mocht de site inderdaad onbetrouwbaar zijn dan zal ik er geen bestelling plaatsen, aangezien ik dat te riskant vind. Ik hou dit topic open voor een animocheck.

Wie doen er mee en met hoeveel topcoats?
puntoortje - 3
Tegan - 1
bernies - 2
zoeperzazke - 1
MinderMutsig - 4
Debsterr - 2
moussy - 2
bibi - 2
liiszle - 2
PartyHardy - 2
MissJ - 3
Mirjam - 3
dieske87 - 2
Linnie20v - 2
Puckzzz - 3
Loqi - 2
Disconnected - 1
snakelady - 2
buzzwheedle - 3
PeRi - 2
Lindytje - 2
Tamashii - 2
Sjeen - 2
Aniploish - 2
Daph_ - 3

Totaal: 53 topcoats
  Licht Ontvlambaar maandag 7 december 2009 @ 21:00:03 #59
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75387808
Ik heb je lijstje in de OP gezet Daph
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_75387983
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:00 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb je lijstje in de OP gezet Daph

Zou je Es70 er ook voor 2 flesjes bij willen zetten?
pi_75387991
Ik wil er ook graag 2 meebestellen.
pi_75388983
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Zou je Es70 er ook voor 2 flesjes bij willen zetten?
done
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75411557
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:23 schreef Mirjam het volgende:

[..]

done
zou je in de OP ook het totaal aantal kunnen wijzigen in 57
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_75411625
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef puntoortje het volgende:

[..]

zou je in de OP ook het totaal aantal kunnen wijzigen in 57
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:56:40 #65
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75412033
Ik wil er ook nog gewoon 2!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:13:45 #66
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_75412743
Ik had me ook opgegeven voor 2 flesjes
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_75495569
Ik wil er ook nog steeds 2.
pi_75496266
Haal mij er maar uit Daph_, ik heb zat topcoats verzameld in de afgelopen maand alweer , . Maar toch bedankt en strak plan !
Whatever I want.
  donderdag 10 december 2009 @ 21:33:22 #69
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75497487
Humz...Twijfel....Ik heb een goeie topcoat en ik heb al zoveel geld uitgegeven aan mijn nagels...Ik denk er nog even over en anders ben ik graag backup voor als iemand zich terugtrekt na het plaatsen van de order.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_75498409
Is David een fast dry topcoat?
pi_75500260
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:57 schreef Tegan het volgende:
Is David een fast dry topcoat?

Volgens de test van The Edge Of Sanity de snelstdrogende en meest glimmende topcoat.

@Maria: hij kost maar 1 dollar hè? Dat is omgerekend nog geen 70 cent. Binnen Nederland verzenden kan voor 2,20 voor in ieder geval acht en misschien nog wel meer lakjes en de verzendkosten vanuit de VS zijn ook absoluut niet gek als er gekozen wordt voor First Class ail en die delen we met z'n allen.
Ik denk niet dat je ergens zo goedkoop een goede sneldrogende topcoat kan vinden.
pi_75512176
Ik ga bestellen. Ik bestel voor iedereen die nu in de lijst staat, minus Peri, plus Muck & Mascarpone.

Als ik meer weet dan horen jullie het in dit topic!
pi_75512323
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga bestellen. Ik bestel voor iedereen die nu in de lijst staat, minus Peri, plus Muck & Mascarpone.

Als ik meer weet dan horen jullie het in dit topic!
peri uit de OP gehaald, muck en mascarpone zijn toegevoegd
pi_75512351
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:59 schreef Mirjam het volgende:

[..]

peri uit de OP gehaald, muck en mascarpone zijn toegevoegd
Thanks
pi_75512398
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga bestellen.

Ben erg benieuwd naar de verzendkosten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')