Terechte klacht.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:05 schreef GauloisesB. het volgende:
Klacht: Turkse sletten en slettinnen die geen rekening houden met de Hollandse klant;
Nu ken ik toevallig een beetje Turks en dit betekent: Jaaahaaa, en niet alleen liggen vingeren ja!quote:"Ashnaheufuvneneucuenrnxiqoeurncvicuejrnmmvreiurndenciejrnenvuijenrnviueoehrntnvneighbwbqocnemf
Ik kan toch geen Turksquote:Op woensdag 18 november 2009 21:09 schreef quatara het volgende:
Waarom heb je er niks van gezegd?
watje
Ow vuile slet.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Je wil natuurlijk geen woord missen van de hoogstinteressante gespreksstof die kassasletten hebben.
[..]
Nu ken ik toevallig een beetje Turks en dit betekent: Jaaahaaa, en niet alleen liggen vingeren ja!![]()
"
Ze klonken wel boos.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarschijnlijk ging het over je, TS
1. Ik heb geen vriezer, dus vers moet ook echt vers zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 21:22 schreef smiksmaksmek het volgende:
waarom toe je elke afont bootschappen? waarom toe je niet 1 keer op je week bootschappen en neem je tirect wat je notig hebt?
Turks is een mooie poëtische taal maar kan ook lekker hard klinken (zoiets als Japans)quote:Op woensdag 18 november 2009 21:21 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ze klonken wel boos.
Maar ik vind Turks sowieso altijd heel agressief klinken
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:12 schreef 2NutZ het volgende:
Klacht:
TS gebruikt te vaak TS als ie over zichzelf praat.
Annani Sikyim sürtükquote:Op woensdag 18 november 2009 21:30 schreef GSP het volgende:
Volgende keer de hele tijd met een uitgestreken gezicht: walla, walla, walla, walla door hun gesprek heen roepen
Als je dat tegen een vrouw zegt kan je grote problemen krijgenquote:
Wat kan een vrouw mij aandoenquote:Op woensdag 18 november 2009 21:40 schreef siddha het volgende:
[..]
Als je dat tegen een vrouw zegt kan je grote problemen krijgen
Broersquote:Op woensdag 18 november 2009 21:41 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Wat kan een vrouw mij aandoen.
Een vrouw niet veel, maar haar 20 broers en 50 vaders misschien wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:41 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Wat kan een vrouw mij aandoen.
Wat staat er dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:40 schreef siddha het volgende:
[..]
Had ze geslagen, verkracht en gedood, vader een geit geven en je hebt geen problemen meerquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:39 schreef Biogarde het volgende:
Haha, weer zo'n pauper die niet bij de AH kan kopen.
- Ja, HAHAHA. Tfoe, ik zweer het je, wolla, echt.
Jaja, HAHAHA. Hij zal later vandaag wel klagen op het interwebs.
- İnternet? Nedir?
Jij hebt geen internet?
- Ik heb zelfs geen onderbroek aan HAHAHAHA.
Ik neuk je moeder,quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je bent het beste wat mij is overkomen.
- İnternet? Nedir?
Jij hebt geen internet?
Ze is je zusquote:
Dat lijkt zo ja, eigenlijk lachen ze je gewoon uit.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:25 schreef jongegast het volgende:
Weet je wat ik raar vind?
Wanneer ik staar naar de kont van een Turks uitziende meid gaan ze altijd met vriendinne kletsen en lijkt het net alsof ze mij toelachen? Zelfs bij de Erasmus!Bij Nederlandse vrouwen gebeurt dat nooit, die negeren mij gewoon
![]()
Ze hebben wel een grotere kont en die hoofddoek maakt het helemaal af dan is het stout vlees
Het was puur vertaal werk, hoorquote:
Voor elke pot een passend dekseltjequote:Op woensdag 18 november 2009 22:25 schreef jongegast het volgende:
Weet je wat ik raar vind?
Wanneer ik staar naar de kont van een Turks uitziende meid gaan ze altijd met vriendinne kletsen en lijkt het net alsof ze mij toelachen? Zelfs bij de Erasmus!Bij Nederlandse vrouwen gebeurt dat nooit, die negeren mij gewoon
![]()
Ze hebben wel een grotere kont en die hoofddoek maakt het helemaal af dan is het stout vlees
- İnternet? Nedir?
Jij hebt geen internet?
- İnternet? Nedir?
Jij hebt geen internet?
Ik zeg altijd ga huilen.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef piepkuiken21 het volgende:
herkenbare klacht, ik zeg altijd hallo ik ben hier in Nederland waar we NEDERLANDS praten, moet dan eens die hoofden zien
of als het vakkenvullers zijn overdreven je keel schrapen
ja dat zal die vakkenvullers lerenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef piepkuiken21 het volgende:
herkenbare klacht, ik zeg altijd hallo ik ben hier in Nederland waar we NEDERLANDS praten, moet dan eens die hoofden zien
of als het vakkenvullers zijn overdreven je keel schrapen
- İnternet? Nedir?
Jij hebt geen internet?
Wat denk je dat ik die Turken altijd zeg dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:40 schreef siddha het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |