Leeuw.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
een kleintje![]()
tijger of leeuw?
Door de schattige konijntjes en eekhoorntjes moet ik wel kiezen voor de mooie warme lentedagquote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Leeuw.
Prachtige witte kerst (net onder vriespunt, niet té koud, iets wat we al jaren niet gehad hebben)
of
Mooie warme lentedag, met schattige eekhoorntjes/konijntjes.
Gourmetten (quote:Op woensdag 2 december 2009 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Door de schattige konijntjes en eekhoorntjes moet ik wel kiezen voor de mooie warme lentedag![]()
Gourmetten of barbecueën?
Doe maar eens golfen. Bowlen doe ik al regelmatigquote:Op woensdag 2 december 2009 18:15 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Gourmetten (+ tis bijna kerst, gourmet tijd
)
Golfen of Bowlen?
Paintballen graagquote:Op woensdag 2 december 2009 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar eens golfen. Bowlen doe ik al regelmatig
Steile wantd klimmen of paintballen?
Hmm moeilijk moeilijkquote:Op woensdag 2 december 2009 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Paintballen graag
Computerspel of bordspel?
Hmm makkelijk makkelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 20:34 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Hmm moeilijk moeilijk
-Bordspel.
Risk (het oude bordspel, niet die nieuwe zooi) of voetbal?
als ik monopoly speel dan denkt soms een ander "mens erger je niet "quote:Op woensdag 2 december 2009 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hmm makkelijk makkelijkRisk natuurlijk!
Monopoly of mens erger je niet
Ja, vooral het ruilen straten is vaak tenenkrommendquote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
als ik monopoly speel dan denkt soms een ander "mens erger je niet "Maar doe toch liever monopoly (oude versie met guldens
ganzenbord of pim pam pet?
PS2quote:Op woensdag 2 december 2009 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vooral het ruilen straten is vaak tenenkrommend
Ik kies voor Pim Pam Pet, ganzenbord is maar saai
PSP of PS2?
Oud.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Kerst denk ik...
alhoewel ik van beiden geen fan ben...![]()
oud of nieuw?
sneeuw .. meters sneeuwquote:
Iets laten repareren.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:49 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
sneeuw .. meters sneeuw
iets laten repareren of gewoon maar weer een nieuwe kopen
IJstheequote:Op vrijdag 4 december 2009 10:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Iets laten repareren.![]()
Ijsthee of dubbelfrisss?
Quad lijkt me gaaf!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
IJstheedoe mij dan maar dubbelfris en dan het liefst de witte druif citroen
![]()
Quad rijden of crossen met de motor?
Dan ben ik liever een smurf.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Quad lijkt me gaaf!![]()
Smirnoff Ice of Breezer?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben ik liever een smurf.
Volgens mij was deze voor iemand anders![]()
Rode kool of Rode Bieten?
Heb ik gedaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:15 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Nee nee, je moet wel kiezen.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik gedaanliever een smurf dan een breezah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |