NU je het zegt... en thnx voor de tip...ik kijk het ff aan nu want ik heb net alles weer gedaan. Wel snel snel en ik heb a.s. zaterdag die Turkse bruiloft, dus misschien gaat er tegen die tijd nog wel iets anders op.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:21 schreef Oblivion het volgende:
Waar is mous? Mous hoe is het met je appelwangen kindje?
En wat heb je op je nagels?
Ja echt ik was gelijk jaloers... lijkt me heerlijk als je dat zo netjes kan..quote:Op woensdag 18 november 2009 21:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toffe bestelling, en HOE NETJES LAK JIJ.
Oeeeh, mooie kleur roze!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:27 schreef Daph_ het volgende:
Slaaptijd. Nog eventjes swatches van m'n huidige nageltjes/nagellak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eén laagje + topcoat Seche vite.
Nighty!
geloof het of niet dit is een Konad platequote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef Oblivion het volgende:
Leuk puckzzz, zo'n waaier kwast is ook wel wat voor jou..
Welke?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:45 schreef snkr-xxx het volgende:
Heel mooi LinnieIk heb ook een Misa op de wishlist
Mooie kleur.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb nu deze op mijn nagels, echt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
geloof het of niet dit is een Konad platemaar wel met wart en zilver over elkaar.
Nou wat kort....quote:Op woensdag 18 november 2009 23:03 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou, ik heb ze op de foto gezet hoor, ze lijken er niet echt kort, maar gister waren ze nog zo:
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Kleurtje klopt niet echt op de foto, te belicht. Maar het is Be Wild van P2 die ik dankzij lieftallige MiMu in bezit heb.
Valt niks tegen, lakt heel fijn
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou wat kort....
Ik ga je slaan...
Ik doe het hoor!quote:
Haha er is echt verschil. Maar ik ga nu niet alles er af halen voor een naakte foto hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
OMG, ik zie niet eens verschil. Dan eisen we naakte foto's
.
Eerlijk gezegd vind ik je lengte nu mooier.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:03 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou, ik heb ze op de foto gezet hoor, ze lijken er niet echt kort, maar gister waren ze nog zo:
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Kleurtje klopt niet echt op de foto, te belicht. Maar het is Be Wild van P2 die ik dankzij lieftallige MiMu in bezit heb.
Valt niks tegen, lakt heel fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |