een lakje eronder in ongeveer dzelfde kelur?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:37 schreef Janetje het volgende:
Ik heb een aantal nagellakjes die erg dun zijn qua applicatie, maar met een paar laagjes ziet het er niet uit. Iemand een tip of wordt het een enkeltje prullenbak?
Ik ook niet, dat heb je met tinypic..quote:
Gaaaaaaf, vooral OPI suede, Suzi skies in the pyreneesquote:Op woensdag 18 november 2009 21:35 schreef Linnie20v het volgende:
Komen ze! Alles 2 laagjes, ohne topcoat..
Misa, The grass is greener on my side
[ afbeelding ]
Misa, Right here now,no more later
[ afbeelding ]
China Glaze, Stellar
[ afbeelding ]
OPI suede, Suzi skies in the pyrenees
mét flits
[ afbeelding ]
zonder flits
[ afbeelding ]
OPI a grape fit
[ afbeelding ]
OPI ink suede
mét flits
[ afbeelding ]
zonder flits (blurry FTW!)
[ afbeelding ]
China Glaze, Atlantis
mét flits
[ afbeelding ]
zonder flits
[ afbeelding ]
China Glaze , Millenium
[ afbeelding ]
En had nog de Seche Vite Top Coat
Sorry voor de klote foto's, het is geen doen zo s'avonds zonder daglicht![]()
wat goedquote:Op woensdag 18 november 2009 21:47 schreef Linnie20v het volgende:
tegenwoordig lak ik vrij strakdit is allemaal niet bijgewerkt...
![]()
Misschien kan ik dan inderdaad beter afscheid nemen. Ik heb er nog niet zoveel (stuk of 10), dus er kunnen er altijd meer bijquote:Op woensdag 18 november 2009 21:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een lakje eronder in ongeveer dzelfde kelur?
maar dan kun je denk ik net zo goed die rotte flesjes weggooien als je dan toch passende lakjes gaat kopen
Open draaien, kwastje erin laten, ergens veilig wegzetten en een nachtje gaan slapen.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:37 schreef Janetje het volgende:
Ik heb een aantal nagellakjes die erg dun zijn qua applicatie, maar met een paar laagjes ziet het er niet uit. Iemand een tip of wordt het een enkeltje prullenbak?
Waag het eens. Nagellak weggooien.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien kan ik dan inderdaad beter afscheid nemen. Ik heb er nog niet zoveel (stuk of 10), dus er kunnen er altijd meer bij. Ik moet me eens gaan verdiepen in de nagellakjesscene..
Gaan we proberen.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Open draaien, kwastje erin laten, ergens veilig wegzetten en een nachtje gaan slapen.
Dan verdampen de oplosmiddelen wat waardoor hij dikker wordt.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waag het eens. Nagellak weggooien.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waag het eens. Nagellak weggooien.![]()
![]()
Ze maakt me een beetje bangquote:
Ik heb ook een MacGyver moeten doen vandaag. Mijn mooie duimnagel is aan de rand van het levende voor de helft ingescheurd. Ik heb het gerepareerd zodat ie morgen ofzo niet ongelofelijk pijnlijk helemaal af gaat scheuren. Als ik de lijn van de scheur bekijk gaat dat door het levende (wel 1 mm onder de french grens zeg maar...)quote:Op woensdag 18 november 2009 20:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hij si echt over de helft van de breedte ingescheurd, en ook echt bijna 3kwart van de lengte ofzo, bijna 'op het leven' zeg maar
Doe je goed!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:47 schreef Linnie20v het volgende:
@ Debsterr, uhm tegenwoordig lak ik vrij strakdit is allemaal niet bijgewerkt...
![]()
@ Iedereen, thanks! ben er erg blij mee!!
Vind vooral die Suzi skies Suede geweldig![]()
![]()
Hij is gewoon zo mooi, ik hou van grijs!!
Of was het Kleintje met de migraine?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie gaan te snel...ik wil ook die toffe topcoat...3 please
Lindytje sterke met je migraine.
Komen weer veel te leuke dingen voorbij, ik ben ff op pagina 1 als jullie me zoeken
Ik was laatst kleintje's vuilnisbakquote:Op woensdag 18 november 2009 22:11 schreef MinderMutsig het volgende:![]()
Mocht je nou toch eigenwijs nagellak willen weggooien, dan weet ik nog wel een goede vuilnisbak.
Mijne ook!! Die is gewoon jinxedquote:Op woensdag 18 november 2009 21:33 schreef Debsterr het volgende:
Lalala.. drogen drogen drogen en dan bijwerken! M´n rechterduim mislukt trouwens altijd.
Compliment voor de mooie consistentie in je swatchfoto'squote:Op woensdag 18 november 2009 21:35 schreef Linnie20v het volgende:
Komen ze! Alles 2 laagjes, ohne topcoat..
Misa, The grass is greener on my side
[ afbeelding ]
Misa, Right here now,no more later
[ afbeelding ]
China Glaze, Stellar
[ afbeelding ]
OPI suede, Suzi skies in the pyrenees
mét flits
[ afbeelding ]
zonder flits
[ afbeelding ]
OPI a grape fit
[ afbeelding ]
OPI ink suede
mét flits
[ afbeelding ]
zonder flits (blurry FTW!)
[ afbeelding ]
China Glaze, Atlantis
mét flits
[ afbeelding ]
zonder flits
[ afbeelding ]
China Glaze , Millenium
[ afbeelding ]
En had nog de Seche Vite Top Coat
Sorry voor de klote foto's, het is geen doen zo s'avonds zonder daglicht![]()
Jij hebt toch ook tips in huis?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb ook een MacGyver moeten doen vandaag. Mijn mooie duimnagel is aan de rand van het levende voor de helft ingescheurd. Ik heb het gerepareerd zodat ie morgen ofzo niet ongelofelijk pijnlijk helemaal af gaat scheuren. Als ik de lijn van de scheur bekijk gaat dat door het levende (wel 1 mm onder de french grens zeg maar...)
So far so good....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |