abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74835036
Hallo...lo...lo..lo......
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74835057
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ben gegaan.

En inmiddels weer thuis. Met flaptop en M&M´s in bed.

Helemaal rielekst. Ik had niet gedacht dat ik zo gelukkig zou worden van een stuk plastic met wat edele metalen erin.
En... voel je je niet helemaal voldaan nu en dubbel zo relaxed dan wanneer je niet gegaan zou zijn?

Hij bevalt dus, je nieuwe laptoppie?
Freestyle
pi_74835084
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Hallo...lo...lo..lo......
Ja sowwy enzo, ik ben niet zo snel.
Freestyle
pi_74835236
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

En... voel je je niet helemaal voldaan nu en dubbel zo relaxed dan wanneer je niet gegaan zou zijn?

Hij bevalt dus, je nieuwe laptoppie?
Hallo!

Niet gaan was voor mij geen optie hoor. Ik wilde alleen even mijn leed klagen.

Laptop bevalt prima. Hij is alleen uit zichzelf van alles aan het downloaden. In een uur heeft hij 10% van 'iets' binnen gehaald. Geen idee wat het is.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74835405
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hallo!

Niet gaan was voor mij geen optie hoor. Ik wilde alleen even mijn leed klagen.

Laptop bevalt prima. Hij is alleen uit zichzelf van alles aan het downloaden. In een uur heeft hij 10% van 'iets' binnen gehaald. Geen idee wat het is.
Zo'n leed was het niet achteraf gezien toch? Soms is het gewoon niet aantrekkelijk om je warme knusse huisje te verlaten, vooral niet in deze donkere koude dagen.

Is ie niet updates aan het binnenhalen?
Freestyle
pi_74835684
Mag ik even huilen hier...Bij een hele goede vriend van ons hebben ze nu iemand nodig als administratieve kracht en ik zou het makkelijk kunnen doen...het is alleen voor 40 uur en dat is vrijwel niet haalbaar met een 2,5 jarig jongetje wat hier rondloopt...Het zou zo goed bij me passen...Ik baal echt op dit moment
And so the lion fell in love with the lamb
pi_74835814
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:53 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Zo'n leed was het niet achteraf gezien toch? Soms is het gewoon niet aantrekkelijk om je warme knusse huisje te verlaten, vooral niet in deze donkere koude dagen.

Is ie niet updates aan het binnenhalen?
Het probleem is dat dit een zangkoor is was eigenlijk ietwat onder mijn nivo ligt. Maar hartstikke gezellig en een heel leuke dirigent. Maar als je dan inderdaad lekker thuis zit en het is donker buiten dan heb je niet altijd even veel zin om in de auto te stappen en weer dezelfde stukken dor te zingen die jij allang kent maar waar de rest nog mee aan het vechten is. Maar als ik er eenmaal ben ist evengoed gezellig. En je bent lid van die groep, dan moet je ook gewoon komen vind ik. Zeker als je de komende twee weken niet kunt.

Ik verwacht dat flaptop updates aan het binnen halen is. Ik laat hem maar eens een nachtje draaien. Eens kijken wat hij daarna zegt.
pi_74835860
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:00 schreef Bamba het volgende:
Mag ik even huilen hier...Bij een hele goede vriend van ons hebben ze nu iemand nodig als administratieve kracht en ik zou het makkelijk kunnen doen...het is alleen voor 40 uur en dat is vrijwel niet haalbaar met een 2,5 jarig jongetje wat hier rondloopt...Het zou zo goed bij me passen...Ik baal echt op dit moment
Das inderdaad balen! En er is geen mogelijkheid er een duobaan van te maken?

*biedt uithuilschouder aan*
pi_74835865
quote:
Valt er ook niet te praten over minder uren? Of zou je niet bijv. een aantal uren kunnen thuiswerken van die 40 uur? Zou er niet ergens een mouw aan te passen zijn?
Als je het gevoel hebt dat het bij je past... Maar aan de andere kant, je kind gaat voor.
Ben zelf ook moeder en toen mijn kind nog die leeftijd had, wilde ik ook liefst zelf voor hem zorgen.
Freestyle
pi_74836063
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het probleem is dat dit een zangkoor is was eigenlijk ietwat onder mijn nivo ligt. Maar hartstikke gezellig en een heel leuke dirigent. Maar als je dan inderdaad lekker thuis zit en het is donker buiten dan heb je niet altijd even veel zin om in de auto te stappen en weer dezelfde stukken dor te zingen die jij allang kent maar waar de rest nog mee aan het vechten is. Maar als ik er eenmaal ben ist evengoed gezellig. En je bent lid van die groep, dan moet je ook gewoon komen vind ik. Zeker als je de komende twee weken niet kunt.

Ik verwacht dat flaptop updates aan het binnen halen is. Ik laat hem maar eens een nachtje draaien. Eens kijken wat hij daarna zegt.
Mooi te zien dat je zo loyaal bent. En als het een gezellige groep is, is het dat ook waard.

Hij zal wellicht hooguit opnieuw op willen starten.
Freestyle
pi_74836109
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:09 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Mooi te zien dat je zo loyaal bent. En als het een gezellige groep is, is het dat ook waard.

Hij zal wellicht hooguit opnieuw op willen starten.
Een opnieuw opstartende pc kan ik zelf baas.

Inmiddels zitten we op 12%
pi_74836191
Thuiswerken is geen optie en duobaan ook niet. Ze hebben echt een fulltimer nodig, omdat diegene verantwoordelijk is over een hele afdeling.

FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 november 2009 @ 23:13:02 #138
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74836201
training goed gegaan, ze waren echt heel enthousiast
en heb binnenkort een feestje met een aantal hockeyers
en heb een opdracht erbij
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74836243
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:10 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Een opnieuw opstartende pc kan ik zelf baas.

Inmiddels zitten we op 12%
Woman power!

Dat gaat traag, dan heeft ie heel wat binnen te halen.
je zit toch niet stiekem illegaal films te downen he?
Freestyle
pi_74836398
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:12 schreef Bamba het volgende:
Thuiswerken is geen optie en duobaan ook niet. Ze hebben echt een fulltimer nodig, omdat diegene verantwoordelijk is over een hele afdeling.

Jammer dat het er nu niet in zit, maar jouw kans komt nog wel.
En voor je zoon zorgen is ook een fulltime job he, misschien niet in geld betaald, maar wel dankbaar werk.
Freestyle
pi_74836426
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef Ynske het volgende:
Hoi Ynske en gefeliciteerd!
Freestyle
pi_74836465
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:17 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Jammer dat het er nu niet in zit, maar jouw kans komt nog wel.
En voor je zoon zorgen is ook een fulltime job he, misschien niet in geld betaald, maar wel dankbaar werk.
Dat is waar! Alhoewel we het geld ontzettend goed zouden kunnen gebruiken...Aarrghh, gewoon even niet meer aan denken...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 november 2009 @ 23:19:34 #143
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74836473
quote:
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74836497
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:12 schreef Bamba het volgende:

Jammer! Maar je weet toch dat dit betekent dat dit niet de droombaan is. Want die gaat nog langs komen.
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef Ynske het volgende:
Goed bezig!
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:14 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Woman power!

Dat gaat traag, dan heeft ie heel wat binnen te halen.
je zit toch niet stiekem illegaal films te downen he?
Ik vonnum ook al wat langzaam ja. En daardoor laadt fok ook niet zo snel.
Ik zit heul geen films te downen! Ik zou geen site weten. En heb tegen de computermeneer en MrS gezegd dat ik dat niet met flaptop wilde doen dus daar is hij ook niet op gekocht.

Ik heb vandaag LEGAAL HP 6 gekocht.
pi_74836639
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:19 schreef Bamba het volgende:

[..]

Dat is waar! Alhoewel we het geld ontzettend goed zouden kunnen gebruiken...Aarrghh, gewoon even niet meer aan denken...
Kun je dan voor nu niet op zoek gaan naar een andere parttime baan? Zodat je in ieder geval iets extra's bij kunt dragen?
Straks als je kleine man 4 jaar wordt en naar school gaat, zul je meer tijd kunnen vrijmaken om te gaan werken.
Freestyle
pi_74836642
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jammer! Maar je weet toch dat dit betekent dat dit niet de droombaan is. Want die gaat nog langs komen.
[..]
Misschien wel ja. Maar ik heb m'n diploma 7 jaar geleden gehaald en 0,0 ervaring. Dus wie gaat mij aannemen? Vooral in deze tijd niemand natuurlijk. Daarom leek dit de kans voor me...Maar moet nog wat langer wachten ben ik bang...
pi_74836819
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:20 schreef Cat22 het volgende:

Ik vonnum ook al wat langzaam ja. En daardoor laadt fok ook niet zo snel.
Ik zit heul geen films te downen! Ik zou geen site weten. En heb tegen de computermeneer en MrS gezegd dat ik dat niet met flaptop wilde doen dus daar is hij ook niet op gekocht.

Ik heb vandaag LEGAAL HP 6 gekocht.
HP = Harry Potter neem ik aan?
Die ga je niet al vannacht kijken toch?
Freestyle
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 november 2009 @ 23:28:42 #148
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74836835
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:23 schreef Bamba het volgende:

[..]

Misschien wel ja. Maar ik heb m'n diploma 7 jaar geleden gehaald en 0,0 ervaring. Dus wie gaat mij aannemen? Vooral in deze tijd niemand natuurlijk. Daarom leek dit de kans voor me...Maar moet nog wat langer wachten ben ik bang...
mensen die zien tijdens je solgesprek dat je een tof en goed mens bent
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74836912
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:28 schreef Ynske het volgende:

[..]

mensen die zien tijdens je solgesprek dat je een tof en goed mens bent
lief! Maar tot nu toe nog niet gebeurd helaas...
pi_74836923
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:28 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

HP = Harry Potter neem ik aan?
Die ga je niet al vannacht kijken toch?
Lol! Nee joh! Die ligt mooi in zijn plasticje te wachten op en moment dat ik er tijd voor heb. Wat waarschijnlijk pas over een week of 2 is. Nu ga ik slapen. Truste allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')