Ach ja, alfa's...quote:Op woensdag 18 november 2009 18:31 schreef zwartemarktplaats het volgende:
universitaire talenstudie --> docent middelbare school
Je doet wel alsof het iets ergs is maar mij lijkt het ook erg leuk om op de middelbare school les te geven. Het geeft me voldoening mensen een taal te leren. Het is ook nuttig, vind ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:31 schreef zwartemarktplaats het volgende:
universitaire talenstudie --> docent middelbare school
J.R.R. Tolkienquote:Op woensdag 18 november 2009 18:30 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ken niet 1 hoogleraar Engels uit de geschiedenis. Filosofen daarentegen...
Jij doet vast geen universitaire studie he. Miep dan niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:31 schreef Bravebart het volgende:
Whehe, hoogleraarZodat je op enorm hoog niveau kan vertalen?
En waarom moet je daar in hemelsnaam hoogleraar voor zijn?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:34 schreef noregret het volgende:
[..]
Je doet wel alsof het iets ergs is maar mij lijkt het ook erg leuk om op de middelbare school les te geven. Het geeft me voldoening mensen een taal te leren. Het is ook nuttig, vind ik.
Maargoed. Filosofie dus. Die filosofen uit de geschiedenis hadden allemaal een baan ernaast. Chomsky is linguist. Bacon was wetenschapper etc.
Ik zie er gewoon het nut niet van inquote:Op woensdag 18 november 2009 18:34 schreef noregret het volgende:
[..]
Jij doet vast geen universitaire studie he. Miep dan niet.
Omdat je als hoogleraar ook nog onderzoek doet naar linguistische verschijnselen. Maar eigenlijk wil ik eerst een paar jaar lesgeven op de middelbare school omdat je naast doceren op de universiteit onderzoek moet doen en ik eerst een lui(er) leventje wil. Maar dat is niet relevant voor dit topic. Als je meer wil weten PM je maar.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En waarom moet je daar in hemelsnaam hoogleraar voor zijn?
Dat kan maar als jij denkt dat een hoogleraar alleen vertaalt heb je duidelijk een slecht beeld van deze functie.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie er gewoon het nut niet van in
Een luierleventje bedoel je. Oftewel: aan de kinderen en fulltime moeder worden, zodat heel die universitaire achtergrond ineens exactly diddly-squat wordt.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:37 schreef noregret het volgende:
...en ik eerst een lui(er) leventje wil.
Nuttige posts bijdragen op Fok. Bij voorkeur hier in KLB.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:38 schreef noregret het volgende:
maar filosofie dus. Wat kan je met alleen een studie filosofie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
Ik weet niet hoe het in de taalwetenschap is maar in de natuurwetenschap kun je een verdere wetenschappelijke carrière wel vergeten als je er en paar jaar tussenuit bent geweest. Sowieso nu al weten dat je hoogleraar wil wordenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:37 schreef noregret het volgende:
[..]
Omdat je als hoogleraar ook nog onderzoek doet naar linguistische verschijnselen. Maar eigenlijk wil ik eerst een paar jaar lesgeven op de middelbare school omdat je naast doceren op de universiteit onderzoek moet doen en ik eerst een lui(er) leventje wil. Maar dat is niet relevant voor dit topic. Als je meer wil weten PM je maar.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:41 schreef dopy14 het volgende:
Mijn oom heeft filosofie en psychologie gestudeerd. En jezus wat kan je interessante gesprekken met die man voeren. Hij is veruit de slimste, meest wijze persoon in mijn leven.Met psychologie kan je tenminste nog psycholoog worden en geld vragen van labiele huisvrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over huisvrouw worden:
1. Ik zie mezelf niet trouwen de komende jaren, maar ik wil wel van mijn jonge jaren genieten en dus niet fulltime aan het werk.
2. Kinderen wil ik al helemaal niet, leuk om op te passen, maar niet zelf. Bovendien wordt mijn volgende partner misschien wel een vrouw en dan wordt het nog veel lastiger.The world became a word.
Maar je bent wél een grote meerderheid van de mensen toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:43 schreef noregret het volgende:
Ik krijg op mijn studie het verplichte vak Wetenschapsfilosofie. Om logisch te leren denken heb ik dus niet een 3 á 4 jarige opleiding nodig..(Het is trouwens wel echt een saai kutvak).
Ik wil liever op de middelbare school lesgeven dan hoogleraar worden, maar ik wist wel dat daar over gezeurd zou worden hier, haha.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef Jakie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in de taalwetenschap is maar in de natuurwetenschap kun je een verdere wetenschappelijke carrière wel vergeten als je er en paar jaar tussenuit bent geweest. Sowieso nu al weten dat je hoogleraar wil worden![]()
Even OT: filosofie is best nuttig naar mijn idee maar alleen als je daarnaast ook nog een ander werkgebied hebt waar je dat op los kunt laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |