Te vers?quote:Let er bij het kopen dan ook op dat de broccoli niet "bloeit". Dit herkent u aan de gele kleur. "Bloeiende" broccoli is enigszins bitter van smaak
Overigens heeft de saus die op de broccoli ligt wel wat weg van zaadjes.quote:Het vrouwtje legt ± 50 eitjes wanneer ze in haar winterschuilplaats kruipt. Dit gebeurt meestal in gezelschap van het mannetje en andere oorwormen. Haar winterschuilplaats vindt ze veelal in broccoli
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:48 schreef Drinky het volgende:
oorwormen komen toch alleen in oren voor?
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef LudoSanders het volgende:
Hopelijk was het geen vrouwtje TS.
[..]
Overigens heeft de saus die op de broccoli ligt wel wat weg van zaadjes.
Die poep ik wel weer uitquote:Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef LudoSanders het volgende:
Hopelijk was het geen vrouwtje TS.
[..]
Overigens heeft de saus die op de broccoli ligt wel wat weg van zaadjes.
Maar die beestjes komen Juist alleenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
net als bij spinnen komen oorwormen nooit alleen, dus grote kans dat die andere al opgegeten is
Het is gewassen, maar die zat blijkbaar helemaal binneninquote:Op woensdag 18 november 2009 18:59 schreef eNaSnI het volgende:
Vooral niet je eten wassen voordat je het kookt!
Ja ik was mezelf ook altijd voordat ik onder de douche springquote:Op woensdag 18 november 2009 18:59 schreef eNaSnI het volgende:
Vooral niet je eten wassen voordat je het kookt!
Niet?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ja ik was mezelf ook altijd voordat ik onder de douche spring
en daarna aan dat lelletje in je keel ging slingeren ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 19:05 schreef Bomil het volgende:
Haha dit is best ranzig TS. stel voor dat je hem opat en dat hij zo in je mond rondliep : D
Alleen al gemiddeld 8 spinnen terwijl je slaaptquote:Op woensdag 18 november 2009 18:58 schreef jongegast het volgende:
en iedere mensen eet 60 insecten per jaar. Dus je had hem trouwens net zo goed kunnen eten, want insecten zijn een geweldige bron van eiwitten.
Hoax dat je dat echt gelooftquote:Op woensdag 18 november 2009 18:58 schreef jongegast het volgende:
dude, waarom eet je gele broccoli?
Ik had een keer blauwe broccoli in de koelkast, meteen weggegeegooid natuurlijk.
eet broccoli alleen bij donkergroen!!!
en iedere mensen eet 60 insecten per jaar. Dus je had hem trouwens net zo goed kunnen eten, want insecten zijn een geweldige bron van eiwitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |