te makkelijk, maar eensquote:Op woensdag 18 november 2009 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die op datingsites zitten.
Je moet ook niet naar mij profiel kijkenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef Bragi het volgende:
19? Je profiel zegt dat je uit 1993 komt, kutuser.
Soms moet wat tegen de verveling doen.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die op datingsites zitten.
Ja maar een 9 is een omgekeerde 6quote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef Bragi het volgende:
19? Je profiel zegt dat je uit 1993 komt, kutuser.
Getuige het feit dat je op datingsites zit, is dat het enige waar men naar durft te kijken, ben ik bang.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar mij profiel kijken![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Getuige het feit dat je op datingsites zit, is dat het enige waar men naar durft te kijken, ben ik bang.
Post dan een foto op hyves en ga op respects en jekentmeniet vragen enzoquote:Op woensdag 18 november 2009 18:15 schreef LudoSanders het volgende:
Dat zijn vast onzekere mensen die enkel op datingsites zitten om te kijken of ze in trek zijn bij het andere geslacht.
Ik heb wel met paar mensen afgesproken maar dat was helemaal niksquote:Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef Goofisch het volgende:
TS heeft een blauwtje gelopen op een datingsite![]()
[ afbeelding ]
Zitten best veel meisjes op die doen dat 18 jaar zijn maar eigenlijk paar jaartjes jonger zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 18:15 schreef LudoSanders het volgende:
Dat zijn vast onzekere mensen die enkel op datingsites zitten om te kijken of ze in trek zijn bij het andere geslacht.
Lees: Magere stengel, tevens boer.quote:O
[b]Maar als er Fok'sters zijn die willen daten met deze slanke lange jongeman van 19 jaar omgevingen Nijmegen, gaarne een PM.![]()
![]()
Kijk, en daar gaat het al mis.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:19 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Zitten best veel meisjes op die doen dat 18 jaar zijn maar eigenlijk paar jaartjes jonger zijn
En nee daar spreek ik niet mee af
Ze is scheel vergetenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:20 schreef Goofisch het volgende:
1 van TS zijn dates:
[ afbeelding ]
"Ik ben een spontane lieve meid die van reizen houd en leuke dingen doen, Ik zoek een leuke jongen waarmee ik kan reizen en leuke dingen doen"
"En oja, ik ben prettig gestoord"
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Lees: Magere stengel, tevens boer.
quote:Hoi, ik ben Peter en ik ben twee meter. Heb ik net gemeten. Daten?
Waarom zit jij hierquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Lees: Magere stengel, tevens boer.
Op je 16de op dating sites.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:23 schreef Bragi het volgende:
TS is zestien, doet havo, heet Peter en is nu al twee meter lang.
Nee, dan snap ik inderdaad wel waarom je je heil zoekt bij datingsites!
Sinds wanneer is fok! een datingsite?quote:
alleen ik ben geen 16 en heet ook niet peterquote:Op woensdag 18 november 2009 18:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Op je 16de op dating sites.
Op die leeftijd hoor je naar holly te gaan. Altijd prijs.
En je komt niet uit Grolloo, maar uit Nijkerkerveen?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
alleen ik ben geen 16 en heet ook niet peter
FOK is vanaf het ontstaan een verkapte vorm van daten. Het begint met hormonale jongeren en verveling, maar al snel leidend tot seksuele toespelingen onderling en uiteindelijk la grande finale.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Sinds wanneer is fok! een datingsite?
nee uit Nijmegen :$quote:Op woensdag 18 november 2009 18:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
En je komt niet uit Grolloo, maar uit Nijkerkerveen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-je webicon was groter dan 2Mb, daarom verwijderd. Max. 100Kb toegestaan-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |