quote:Op woensdag 18 november 2009 13:26 schreef Gert het volgende:
Zo'n beetje NU zitten we alweer op 25.000 posts in dit forum.
Hoe moet dat als er een echte RLS losbarst?
quote:
Ik ga wel zorgen dat ik je iedere dag spreek, hoe dan ookquote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb een laptop en je kan daar internetten maar ze raadden je het gewoon af omdat daar gejat wordt als de neten![]()
Dan maar 1 weekje geen internet....ik zal het vast overleven
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat is helaas waar.
Zou mijn lap niet meenemen als ik jou was.
Wel erg jammer, anders zou je de hele dag kunnen Fokken, leuke afleiding.
Ik heb de boekenkast van mn broer geplunderd dus ik ga lekker lezen en neem mn Mp3ding mee...ik vermaak me wel...en als ik het echt niet uithou hebben ze vast wel pc's voor patientenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Er was iemand op Fok die vanuit haar ziekenbed lag te internetten.
Maar inderdaad Laysa waar laat je de laptop wanneer je voor onderzoek weg bent.
Nou genoeg afleiding hoor.
Lang Leve de Mobiele telefoonquote:Op woensdag 18 november 2009 17:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga wel zorgen dat ik je iedere dag spreek, hoe dan ook
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lang Leve de Mobiele telefoon![]()
en dan laat ik jou gewoon hier zieken![]()
![]()
Dell heeft leuke kabeltjes waarmee je je notebook kan vastleggen hoor. Dan moet er toch een draadtang worden meegenomen om hem mee te jatten.quote:
Nou... maar dan moet er óók nog een keer of 15 buiten de SC gepost worden, anders redden we het niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Vorige topic: [RLS SC # 377] Gert: Zonder Tetten Toch Jarig!
.
[..]
[..]
In dit topic gaat het gebeuren Gert !!!
Bij ons kan dat nu, maar dat ziekenhuis is pas nieuw, alhoewel het ook van die schermpjes zijn zit tv, radio, internet op en volgens mij kan er ook een game console op aangesloten worden maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:03 schreef Leandra het volgende:
Stom eigenlijk hè.... ik was vorige week bij een vriendin in op ziekenbezoek (ander ziekenhuis) en daar hadden ze van die minibeeldschermpjes boven het bed die je met zo'n arm heel dichtbij kon doen en daar kon je TV op kijken..... beetje internetten zou op zo'n ding toch ook moeten kunnen?!
Of een kluisje aan het bed vastgemaakt.... maar goed, dan lopen ze met bed en al het ziekenhuis uit
(waar je laptop in kan)
O feli nog Gert en een fijne avondquote:Op woensdag 18 november 2009 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... maar dan moet er óók nog een keer of 15 buiten de SC gepost worden, anders redden we het niet.
Het zal hoe dan ook zonder mij zijn: we laten voor ons koken vanavond. Later!.![]()
O wacht, een aperitief nog, voor de SC. Hakt er altijd zo fijn in, een glaasje voor het eten.
Doei!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als er mensen op bezoek willen, gewoon bij de receptie vragen naar patiënt met blauwe ruitjes pyama
Het ziekenhuis waar ik op ziekenbezoek was is ook (vrij) nieuw.... ik vind het een waardeloos ziekenhuis en zou er niet dood gevonden willen worden (hoewel het ziekenhuis zo slecht is dat die kans groter is dan in een ander ziekenhuis) maar ze waren dus wel redelijk bij qua hippe gadgets.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij ons kan dat nu, maar dat ziekenhuis is pas nieuw, alhoewel het ook van die schermpjes zijn zit tv, radio, internet op en volgens mij kan er ook een game console op aangesloten worden maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef Leandra het volgende:
Wel grappig trouwens.... gewoon in je USBpoort
[ afbeelding ]
Deze was trouwens niet van Dell.... ik had m hier gevonden: http://www.stoplaptopdiefstal.nl/first_2.htmlquote:Op woensdag 18 november 2009 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Laysa gaat morgen weer de stad in
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ziekenhuis waar ik op ziekenbezoek was is ook (vrij) nieuw.... ik vind het een waardeloos ziekenhuis en zou er niet dood gevonden willen worden (hoewel het ziekenhuis zo slecht is dat die kans groter is dan in een ander ziekenhuis) maar ze waren dus wel redelijk bij qua hippe gadgets.
Dat de wastafel (en dus de kraan) op het bezoekerstoilet niet gebruikt kon worden en een medewerkster antwoordde met "oh daar ergens" op de vraag waar je dan je handen kon wassen, verbaasde me zelfs in dat ziekenhuis met de huidige Mexicaanse griep-dreiging wel....
ze hebben liever dat je helemaal niet komtquote:Op woensdag 18 november 2009 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal, tja ik ben sowieso geen fan van ziekenhuizen maar verwacht toch wel hygiëne
Me nichtje studeert in de VU, en loopt momenteel stage op neurologie....das zeker niet jou afdeling?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lang Leve de Mobiele telefoon![]()
en dan laat ik jou gewoon hier zieken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |