Bietensap is een voorbeeld, t hoeft ook geek knal kleur te worden, maar meer ene subtiel tintje dat niet alles wit is zeg maar.quote:Op maandag 28 december 2009 20:42 schreef Taartje het volgende:
PZE, wat een geweldig kerstcadeau!
_Evenstar_, ik weet niet of het mogelijk is MMF met bietensap te kleuren, maar ik denk eigenlijk van niet. Mijn eerste gedachte was dat de MMF daardoor waarschijnlijk heel erg plakkerig wordt. Misschien kun je het eens met een klein stukje MMF proberen?
Bestaat er niet zoiets als bietenpoeder?quote:Op maandag 28 december 2009 21:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Bietensap is een voorbeeld, t hoeft ook geek knal kleur te worden, maar meer ene subtiel tintje dat niet alles wit is zeg maar.
Kleurstoffen kant en klaar mag niet vanwege allergie.
Dus zou fijn zijn als ik het iets kon kleuren met wat ze wel mag bijv.
mmm , geen idee ofdat dat bestaatquote:Op maandag 28 december 2009 22:45 schreef Taartje het volgende:
[..]
Bestaat er niet zoiets als bietenpoeder?Of gekleurd poeder gemaakt van een product dat ze mag hebben? Ik denk dat je daarmee het beste zult slagen, omdat de textuur van de MMF zo amper verandert!
ja hoor roze blijft gewoon roze.quote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
mmm , geen idee ofdat dat bestaat![]()
bedenk me net deel van de marshmallows is roze, dus dan komt er als ik alleen roze marshmallows kies wel een beetje roze mmf van toch? en dan met de witte wat evrsiering maken ofzo
Ja maar daarvan weet ik dat het goed gaat, bij andere kleurstoffen s het maar afwachtenquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:43 schreef prinseszondererwt het volgende:
Maar daar zit toch roze kleurstof in dan?
Waar woonde ge? Ik heb een hele berg thuis die niet zo snel opkomt momenteel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Eigenlijk heb ik voor mijn oud- en nieuwtaartje nog wat fondant/marsepein nodig. Bestellen is te laat, maar morgen ben ik in Amsterdam. Heeft iemand een adresje in het centrum toevallig?
Jaaa, die staat al op mijn lijstje!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:49 schreef Taartje het volgende:
Ze hebben er denk ik geen fondant, maar mocht je tijd hebben zou ik ook even binnenlopen bij Eichholtz Delicatessen. Daar verkopen ze allerlei Amerikaans eten enook heerlijke bakmixen en taartvullingen enzo!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:38 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nanook ook al aan de Kenwood, mooie taartjes!
Haha ik keek ook met m'n oudersquote:Op donderdag 31 december 2009 10:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het ook gezien, ik moest bijna janken toen Philippe z'n suikerkunstwerk liet vallen.. Ik drukte trouwens net de tv uit toen er nog een tekst in beeld kwam over Jacquy, weet jij misschien nog wat daar werd gezegd, Esje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |