Auch....quote:Op woensdag 25 november 2009 22:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
4 weken geblesseerd, voor 1,9 miljoen gekocht toen hij 17jr en 56 dgn was, met formidabel vleugel en goed pm.
Uiteraardquote:Op donderdag 26 november 2009 00:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Auch....
10 dokters aan nemen en hopen dat ie door zn leeftijd minder lang geblesseerd blijkt.
Dank je. Dat herinnert mij eraan dat ik een friendly moet regelen.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:37 schreef Flappekz het volgende:
Binnen een minuut is een random uitdaging in Maleisie geaccepteerd. Scheelt weer een boel tijd
Yep. Iedere week weer.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dank je. Dat herinnert mij eraan dat ik een friendly moet regelen.
Noah?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:09 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. wie bouwt er een ark vandaag?
Als ze NT-spelers willen trainen... anders begrijp ik t ook nietquote:Op donderdag 26 november 2009 10:55 schreef RemCOW het volgende:
Tering, op een speler met goed leiderschap en wereldklasse ervaring is al 2 miljoen geboden. Zouden die lui echt voor een uitstekend coach gaan? Heb ik er niet voor over in elk geval...
Deze afzichtelijke ark ligt sinds enige tijd bij mij om de hoek:quote:Op donderdag 26 november 2009 09:09 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. wie bouwt er een ark vandaag?
heb ik ook gehoord, misschien maar eens een postduifje die kant uitsturenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij schijnt een goede arkbouwer te zijn (geweest)
jezus! lijkt wel een uit z'n krachten gegroeide igloquote:Op donderdag 26 november 2009 12:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Deze afzichtelijke ark ligt sinds enige tijd bij mij om de hoek:
[ afbeelding ]
Die zou ik graag verbouwen...
Yup, valt me niks tegen. Was wel al +3 in Passen, misschien dat 'ie met 'pop' naar redelijk Passen iets meer zou hebben opgeleverd (transfervergelijking ligt daar rond de 7 ton). Echter nu ook zonder verlies (zelfs nog met een kleine 80k winst) verkochtquote:
OMFG Wat moet dat voorstellen?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Deze afzichtelijke ark ligt sinds enige tijd bij mij om de hoek:
[ afbeelding ]
Die zou ik graag verbouwen...
Geen idee, maar het lijkt een gevechts-ark. Die zullen ze wellicht gaan gebruiken in de oorlog tussen Friesland en Nederland.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG Wat moet dat voorstellen?
Slim om m nu in wit uit te voeren dan is hun plan iig niet zo opvallend.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt een gevechts-ark. Die zullen ze wellicht gaan gebruiken in de oorlog tussen Friesland en Nederland.
maar ze vallen ook aan in volle zonlicht.. Dan is het wit juist een schutkleur wanneer de zon in het water schittertquote:Op donderdag 26 november 2009 18:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Slim om m nu in wit uit te voeren dan is hun plan iig niet zo opvallend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Jullie snappen er ook vrij weinig van.. We steken gewoon alle dijken door en gaan daarna met z'n allen in de Ark zitten. Dan verzuipt de rest van Nederland en als het water dan weer gezakt is hebben we het rijk alleenLimburg komt niet onder water te staan hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar bedenken we nog wel wat op.. En anders geven we dat gewoon aan Belgiëquote:Op donderdag 26 november 2009 20:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Limburg komt niet onder water te staan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |