pics van je tranenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:37 schreef ynuhh het volgende:
Dit verhaal heeft me geraakt, nu moet ik huilen.
Ach ze is slim, en wint tenminste van je.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:36 schreef Geretardeerd het volgende:
Klacht: Vrouwen die hun tranen gebruiken om te winnen.
Als ik een man zou zijn...wie weetquote:Op woensdag 18 november 2009 16:42 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ach ze is slim, en wint tenminste van je.
Dat zeg je niet tegen haar...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:36 schreef Geretardeerd het volgende:
Zoals m'n vriendin dat me ook zo vaak flikt; door me een smsje te sturen met 'Nu moet ik huilen.." in de poging mij nog een schuldgevoel aan te praten. Sodeflikker gewoon op, mens. Het boeit me geen flikker.![]()
![]()
Dit zijn doorgaans de ergste. Emotionele chantage is 't!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:38 schreef trovey het volgende:
Doe ik nooit...echt nooit, te erg die vrouwen die denken dat ze zo dingen voor elkaar krijgen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:37 schreef ynuhh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Tegen haar is het meteen van koetie koetie en goedmaken en blommetjes kopen. Anders krijgtie pikstraf, nóg zo'n gewaardeerd vrouwenwapen!quote:
Onterechte klacht. Als het jou niet boeit kan ze het nooit gebruiken om te winnen of om de discussie naar hun hand te zetten. Het ligt dus aan jou.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:36 schreef Geretardeerd het volgende:
Gaan janken of zeggen dat ze aan 't janken zijn/gaan janken om een discussie/ruzie met jou naar hun hand te zetten.
Een paar woorden voor jullie dames: OPSODEMIETEREN!![]()
Zoals m'n vriendin dat me ook zo vaak flikt; door me een smsje te sturen met 'Nu moet ik huilen.." in de poging mij nog een schuldgevoel aan te praten. Sodeflikker gewoon op, mens. Het boeit me geen flikker.![]()
![]()
Klacht: Vrouwen die hun tranen gebruiken om te winnen.
Dat dus..quote:Op woensdag 18 november 2009 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Onterechte klacht. Als het jou niet boeit kan ze het nooit gebruiken om te winnen of om de discussie naar hun hand te zetten. Het ligt dus aan jou.
Zullen we samen huilen?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:37 schreef ynuhh het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |