je doet gewoon maar wat hè.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef yoow007 het volgende:
hard door reiden
Ze moeten leterlijk voldoen aan een minimuum aantal boetes binnen [x] tijdquote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef yoow007 het volgende:
Iedereen heeft er wel last van dat de politie te lui is om het helle jaar boetes uit te delen, daarom proberen ze je aan het eind van het jaar je hart te naaien door met 5 man op een punt te staan waar je meer als 60 boetes per uur kan schrijven zodat ze aan het einde van het jaar weer genoeg boetes hebt uitgedeeld. Dit deden ze daarom ook op de Verspronckweg in Haarlem tussen 7 en 10 uur
’s morgens op woensdag 18 nov. zodat iedereen lekkere de trein niet kon hallen. En vast nu denkt ik kijk de volgende keer eerst of er politie is en gaan dan door rood heen rijden i.p.v. ik kijk eerst of er auto’s aan komen en rij dan door rood. Ze controleerde ook op een onzinnig stukje waar nooit een auto rijd en het stoplicht altijd op rood staat zodat je op een gegevenmoment wel door rood heen rijdt.
Als je de volgende keer zoiets hebt en ze zeggen wil je ff stopen zal ik nee sorry zeggen en hard door reiden de politie is dan toch te lui om je te gaan achtervolgen i.p.v. zestig euro boete te krijgen en de trein te missen omdat de politie ongelooflijk sloom en met veel spel fouten schrijft.![]()
Of weet jij een andere reden?![]()
Heb jij ook altijd van dit soort klote strekken van de politie?
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef yoow007 het volgende:
omdat de politie ongelooflijk sloom en met veel spel fouten schrijft.![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef yoow007 het volgende:
je hart te naaien
de trein niet kon hallen.
nu denkt ik
Ze controleerde
een auto rijd
door reiden
ongelooflijk
spel fouten
klote strekken
quote:
Ja, hij is net in het water gevallen.quote:
Als je dyslectisch bent, hoe kun je dan bepalen of die beste politieman spelfouten maakt?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:38 schreef yoow007 het volgende:
Nee ik had het aan die naaier gevraagd en hij zij dat ze hun quota nog moeten halen. Ja ik ben Dyslextisch sorry, vindt het wel een goed excuus, ik ga maar is proberen Nederlands te leren.
hart te naaien, om te fucking huilen, ga terug naar de basisschool gek.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef yoow007 het volgende:
Iedereen heeft er wel last van dat de politie te lui is om het hele jaar boetes uit te delen, daarom proberen ze je aan het eind van het jaar je hart te naaien door met 5 man op een punt te staan waar je meer als 60 boetes per uur kan schrijven, zodat ze aan het einde van het jaar weer genoeg boetes hebt uitgedeeld.
Door rood rijden is niet goedquote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef yoow007 het volgende:
Iedereen heeft er wel last van dat de politie te lui is om het hele jaar boetes uit te delen, daarom proberen ze je aan het eind van het jaar je hart te naaien door met 5 man op een punt te staan waar je meer als 60 boetes per uur kan schrijven, zodat ze aan het einde van het jaar weer genoeg boetes hebt uitgedeeld. Dit deden ze daarom ook op de Verspronckweg in Haarlem tussen 7 en 10 uur
’s morgens op woensdag 18 nov. zodat iedereen lekkere de trein niet kon halen. En vast nu denkt: kijk de volgende keer eerst of er politie is en gaan dan door rood heen rijden i.p.v. ik kijk eerst of er auto’s aan komen en rij dan door rood. Ze controleerden ook op een onzinnig stukje waar nooit een auto rijdt en het stoplicht altijd op rood staat zodat je op een gegevenmoment wel door rood heen rijdt.
Als je de volgende keer zoiets hebt en ze zeggen wil je ff stopen zal ik nee sorry zeggen en hard door rijden de politie is dan toch te lui om je te gaan achtervolgen i.p.v. zestig euro boete te krijgen en de trein te missen omdat de politie ongelofelijk sloom en op de boete het verkeerde adres zet. Of hoef je dan je boete niet meer te betalen?
Of weet jij een andere reden?![]()
Heb jij ook altijd van dit soort kloten strekken van de politie?
Ja, het is zijn eigen schuld dat hij een boete heeft gekregen, maar dat wil niet zeggen dat het ook rechtvaardig is...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:36 schreef Scorpie het volgende:
Dus je rijdt door rood en je vindt het onterecht dat je aangepakt wordt? Right. Je bent dus gewoon een pleurismongool die een stukje wilde afsnijden, en nu keihard het deksel op zijn neus kreeg
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:40 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Als je dyslectisch bent, hoe kun je dan bepalen of die beste politieman spelfouten maakt?
Dat vind iedereen die een boete krijgt. 'Boehoe, ik reed misschien wel 20km/u te hard, maar hij daar reed nog harder, boehoe!'quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:51 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Ja, het is zijn eigen schuld dat hij een boete heeft gekregen, maar dat wil niet zeggen dat het ook rechtvaardig is...
Dat zeg ik niet, maar het geven van boetes is vrijwel altijd volgens de wet, maar soms is het gewoon niet rechtvaardig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat vind iedereen die een boete krijgt. 'Boehoe, ik reed misschien wel 20km/u te hard, maar hij daar reed nog harder, boehoe!'
Wat is er niet rechtvaardig aan het bekeuren van fietsers die door rood rijden ? Mogen ze wat mij betreft veel vaker doen, scheelt mij zeker 2 a 3 keer remmen op een dag omdat er weer zo'n fietsjosti denkt dat het rode licht niet voor hem geldt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:57 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het geven van boetes is vrijwel altijd volgens de wet, maar soms is het gewoon niet rechtvaardig.
Als jij zaterdag naar huis gaat en je wordt opgepakt voor openbare dronkenschap zodra je de eerste stap buiten de kroeg zet, is dat wellicht wel volgens de wet. Is het redelijk? Nee, totaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |