dan ga je gewoon niet?quote:
je bent beter dan ikquote:Op woensdag 18 november 2009 17:39 schreef Murmeli het volgende:
oh ik heb het een paar minuten volgehouden
quote:
wat voor les dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:41 schreef mrbox het volgende:
[..]ja ook een optie maar nee tis pas de 2de les
uhmquote:
nee, dat kan gewoon niks worden tussen ons..quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat kan gewoon niks worden tussen ons..
hoezo moest?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
net alsof dat al kon
maar ik moest wat
Beetje socializenquote:
hockeyquote:Op woensdag 18 november 2009 17:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje socializenen dit is een intro cursus gegeven via studenten sporten, kwam er een beetje laat achter dat de inschrijving al open was, dus basketball/hockey was al vol
zitten daar nou leuke mensen op dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje socializenen dit is een intro cursus gegeven via studenten sporten, kwam er een beetje laat achter dat de inschrijving al open was, dus basketball/hockey was al vol
quote:
nou vanavond op de training ben met iemand anders de enige "man"quote:Op woensdag 18 november 2009 17:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zitten daar nou leuke mensen op dan?
Enige man? Hockeyend tussen de vrouwen? Ik zie geen probleem?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef mrbox het volgende:
nou vanavond op de training ben met iemand anders de enige "man"pas 1 les gehad maar vind het tot nu toe erg erg erg saai, dames zijn wel oke
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef vencodark het volgende:
Ohja, nu kon ik weer aan de titel raden dat het Djayzz was de hm had geopend.
niks kortzichtig.. dat zijn gewoon kutsportenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef mrbox het volgende:
[..]kortzichtig
ow en ik heb ook een grote neus
![]()
[..]
nou vanavond op de training ben met iemand anders de enige "man"pas 1 les gehad maar vind het tot nu toe erg erg erg saai, dames zijn wel oke
heb jij een grote neus ja? of bedoel je een grote lul? nja dat weet ik dan ook niet hehehe ;-)quote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef mrbox het volgende:
[..]kortzichtig
ow en ik heb ook een grote neus
![]()
[..]
korfbalquote:Op woensdag 18 november 2009 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Enige man? Hockeyend tussen de vrouwen? Ik zie geen probleem?
dat is dan jammer voor jequote:Op woensdag 18 november 2009 17:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks kortzichtig.. dat zijn gewoon kutsporten
zelfs voetbal is niet zo erg...
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb jij een grote neus ja? of bedoel je een grote lul? nja dat weet ik dan ook niet hehehe ;-)
ah dames is goed toch? misschine vallen die als een blok voor je
* Murmeli eet intussen een lekker tomatensoepje. ik ben fan van thuisbezorgd.nl per vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |