ja, dat loopt wel goed.. ik heb bijna nooit cash thuis, dus vind het ideaaal om via internet te kunnen betalen..quote:Op woensdag 18 november 2009 17:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hey gezelli, t is verder nogal rustig.
ik heb net eten besteld. voor t eerst via thuisbezorgd.nl
Heb je weer een levend everzwijn verslonden?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oja. en ik ben terug..
was eten
tonijn, in bloed tussen hersenen..quote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je weer een levend everzwijn verslonden?
nasi met groente en kipfilet en tomatensoep (moest mn bestelling opvullen tot 9,50)quote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat loopt wel goed.. ik heb bijna nooit cash thuis, dus vind het ideaaal om via internet te kunnen betalen..
wat heb je besteld?
dan ga ik niet kijken, ik heb het ongeduld uitgevondenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
godnondeju.. degene die geinteresseerd kan blijven kijken verdiend een award
tonijnquote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tonijn, in bloed tussen hersenen..
op die groente na klinkt het goedquote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nasi met groente en kipfilet en tomatensoep (moest mn bestelling opvullen tot 9,50)
ben benieuwd. heb trek!
quote:
jij houdt niet zo van groenvoer?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op die groente na klinkt het goed
oeh jammiequote:Op woensdag 18 november 2009 17:28 schreef Ripley het volgende:
Ik ga lekker taco's en tortilla's eten bij mijn ouders
Inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]tonijn.. kan er wel vanalles mee eten
Pff is dat allesquote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
godnondeju.. degene die geinteresseerd kan blijven kijken verdiend een award
volgens mij ben jij het tegengestelde van mij wat dat betreftquote:Op woensdag 18 november 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff is dat allesZo moeilijk is dat nu ook weer niet.
tonijn-sla tortillaquote:Op woensdag 18 november 2009 17:30 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad
Tonijn met ei en/of tomaat en/of komkommer![]()
Tonijn met banaan
Ik hoop niet in allesquote:Op woensdag 18 november 2009 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij ben jij het tegengestelde van mij wat dat betreft
jammiequote:Op woensdag 18 november 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga maar eens macaronisaus maken met worstels, courgette en tomatensaus
het lukte me nietquote:Op woensdag 18 november 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff is dat allesZo moeilijk is dat nu ook weer niet.
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tonijn-sla tortilla
tonijnpizza
tonijnspaghetti
tonijnlasagne
tonijntosti
tonijn met brood en mayo
tonijn met ei idd
TONIJN
Forum Opties | |
---|---|