Zeeland, Friesland, Flevoland en Groningen, zeedijkenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja..voor de show...laat dat zeeland en limburg toch lekker onder water lopen
Als je er niet kan zijn of dat ze rust wilt. Kan jij natuurlijk de dag voor ze thuiskomt wel haar huisje gezellig maken voor d'rquote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heb al kaarsen hier staan om aan te steken morgen. Huge ass waxinelichtjes want de operatie duurt 6 uur
[..]
Ja dat zei ze zelf al. Ik vroeg al of ze wilde dat ik zaterdag naar leiden kwam overdga maar ze zei dat ik er niet veel ana zou hebben. Ja doos, tis voor jou niet voor mijMaar we zien elkaar volgende week wel. Bellen vond ze niet erg.
Misschien vind jij het ook wel lekkerquote:
Ik heb de sleutel nog niet. Die krijg ik volgende week pas. Maar d'r ouders zijn mee en slapen vanaaf ook in leiden, en d'r broertje ook. Komt goed. Ik kom later wel hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je er niet kan zijn of dat ze rust wilt. Kan jij natuurlijk de dag voor ze thuiskomt wel haar huisje gezellig maken voor d'rLekker dingetjes om te eten, dat ene boek wat ze al lang wilde lezen, etc.
Sterktequote:Op woensdag 18 november 2009 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel nog niet. Die krijg ik volgende week pas. Maar d'r ouders zijn mee en slapen vanaaf ook in leiden, en d'r broertje ook. Komt goed. Ik kom later wel hoor.
Flevoland is geen land, dat hoort gewoon water te zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeeland, Friesland, Flevoland en Groningen, zeedijken
Alle andere provincies, rivierdijken
niet zo'n grote mond he slaafje, anders ben ik zo dadelijk nog genoodzaakt die tong eruit te trekken...quote:
You will think of somethingquote:Op woensdag 18 november 2009 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel nog niet. Die krijg ik volgende week pas. Maar d'r ouders zijn mee en slapen vanaaf ook in leiden, en d'r broertje ook. Komt goed. Ik kom later wel hoor.
poepertquote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef boudemaniak het volgende:
Ik zat even op de wc te schijten, maar ik ben er weer
Wie is sjaak
Flevoland en Zeeland ben ik met je eens.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Flevoland is geen land, dat hoort gewoon water te zijn![]()
en niemand die Zeeland, Friesland of Groningen zal missen
Mooie meisjes poepen niet, jongens welquote:
Langschijtert!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef boudemaniak het volgende:
Ik zat even op de wc te schijten, maar ik ben er weer
Wie is sjaak
Je weet tochquote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Langschijtert!
Op je werk? Zo ja, goed bezig! In de baas zijn tijd schijten is über!
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet zo'n grote mond he slaafje, anders ben ik zo dadelijk nog genoodzaakt die tong eruit te trekken...
![]()
*trekt tong eruitquote:
Hebben de vrouwen tegenwoordig helemaal geen fatsoen meerquote:Op woensdag 18 november 2009 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*trekt tong eruit
zo.. voor de collectie...
Behalve in Belgiequote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Mooie meisjes poepen niet, jongens wel
neequote:Op woensdag 18 november 2009 15:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hebben de vrouwen tegenwoordig helemaal geen fatsoen meer
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee
het was er nog. en in eens was het weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |