hey, alles voor een zwembadquote:
Thanks. Morgen de kaarsen aansteken!quote:
Nee, wil zaterdag ff spullen er voor gaan halen en dan volgende week gaan maken. Ik heb geen printer, wat dan weer ruk is natuurlijk. Maar ja. Als ik het dit weekend ga halen en ontwerpen dan prrint ik het op het werk wel uit. EN dan maak ik hem maandagavond en als 't goed is komt ze dan ook terug.quote:Heb je dat tshirt nog gemaakt voor d'r?
Madurodamquote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is hopelijk in Amerika waar ze dat hele Hansje Brinker verhaal geloven??
"Ze zeggen we allemaal dat het zo schandelijk is dat Nederland zoveel geld heeft verdient aan de slaven handel. Maar stel je voor, dat we het voor niks hadden gedaan, dat zou pas erg zijn!"quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zijn en blijven tenslotte vooruitstrevend en hebben de VOC mentaliteit!
zwaar teleurgesteld in jequote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hey, alles voor een zwembad![]()
Niet intrappen mrbox! het is een vrouw =quote:
quote:
doh!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Terwijl een echte Nederlander weet dat een dijk eerst verzadigt voor dat het water gaat sijpelen en dat een vinger dus totaal niet helpt...
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Terwijl een echte Nederlander Hollander weet dat een dijk eerst verzadigt voor dat het water gaat sijpelen en dat een vinger dus totaal niet helpt...
Inderdaad, vanavond voor het slapen gaan even vragen dat alles goed gaat morgen. Aan wie en in wie je dan ook geloofdquote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks. Morgen de kaarsen aansteken!
[..]
Nee, wil zaterdag ff spullen er voor gaan halen en dan volgende week gaan maken. Ik heb geen printer, wat dan weer ruk is natuurlijk. Maar ja. Als ik het dit weekend ga halen en ontwerpen dan prrint ik het op het werk wel uit. EN dan maak ik hem maandagavond en als 't goed is komt ze dan ook terug.
Ik weet alleen niet of ze dan al iemand wil zien aangezien ze onder de morfine zit dan en geen zinnig woord kan zeggen
Die buitenlanders weten het verschil niet tussen een dijk en een dam...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Terwijl een echte Nederlander weet dat een dijk eerst verzadigt voor dat het water gaat sijpelen en dat een vinger dus totaal niet helpt...
ik verdien een zwembad, mag er hier niet eens opblazen.. die tuinen daar zijn zo groot, dat vast niemand er bezwaar tegen heeft als ik er een zwembad in opzetquote:
Je verdient een schop onder je verwende kieskeurige kontquote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik verdien een zwembad, mag er hier niet eens opblazen.. die tuinen daar zijn zo groot, dat vast niemand er bezwaar tegen heeft als ik er een zwembad in opzet
Heb ook een kaarsje aangehad voor iemand die onder het mes ging... helpt welquote:Op woensdag 18 november 2009 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks. Morgen de kaarsen aansteken!
[..]
Nee, wil zaterdag ff spullen er voor gaan halen en dan volgende week gaan maken. Ik heb geen printer, wat dan weer ruk is natuurlijk. Maar ja. Als ik het dit weekend ga halen en ontwerpen dan prrint ik het op het werk wel uit. EN dan maak ik hem maandagavond en als 't goed is komt ze dan ook terug.
Ik weet alleen niet of ze dan al iemand wil zien aangezien ze onder de morfine zit dan en geen zinnig woord kan zeggen
Apart he dat de tijden van stelen en bedriegen e.d. door vrijwel alle landen die het deden wordt omschreven als hun gouden tijdquote:Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Ze zeggen we allemaal dat het zo schandelijk is dat Nederland zoveel geld heeft verdient aan de slaven handel. Maar stel je voor, dat we het voor niks hadden gedaan, dat zou pas erg zijn!"
(ja, ik weet dat dat de VWC was)
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je verdient een schop onder je verwende kieskeurige (lekkere?) kont
ik ook niet, maar ben dan ook bijna duitserquote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die buitenlanders weten het verschil niet tussen een dijk en een dam...
ja..voor de show...laat dat zeeland en limburg toch lekker onder water lopenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook buiten Holland heb je dijken hoor
lekkerquote:Op woensdag 18 november 2009 15:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je verdient een schop onder je verwende kieskeurige kont
Ja heb al kaarsen hier staan om aan te steken morgen. Huge ass waxinelichtjes want de operatie duurt 6 uurquote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, vanavond voor het slapen gaan even vragen dat alles goed gaat morgen. Aan wie en in wie je dan ook geloofd
Ja dat zei ze zelf al. Ik vroeg al of ze wilde dat ik zaterdag naar leiden kwam overdga maar ze zei dat ik er niet veel ana zou hebben. Ja doos, tis voor jou niet voor mijquote:Das lastig. Kan me wel voorstellen dat ze dan rust wilt. Maar jij kent haar natuurlijk het beste
succes ermee enzoquote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heb al kaarsen hier staan om aan te steken morgen. Huge ass waxinelichtjes want de operatie duurt 6 uur
[..]
Ja dat zei ze zelf al. Ik vroeg al of ze wilde dat ik zaterdag naar leiden kwam overdga maar ze zei dat ik er niet veel ana zou hebben. Ja doos, tis voor jou niet voor mijMaar we zien elkaar volgende week wel. Bellen vond ze niet erg.
Sterkte Ang3l, voor jou en voor haar!!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heb al kaarsen hier staan om aan te steken morgen. Huge ass waxinelichtjes want de operatie duurt 6 uur
[..]
Ja dat zei ze zelf al. Ik vroeg al of ze wilde dat ik zaterdag naar leiden kwam overdga maar ze zei dat ik er niet veel ana zou hebben. Ja doos, tis voor jou niet voor mijMaar we zien elkaar volgende week wel. Bellen vond ze niet erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |