Kan je ook niet lezen?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
6 120
- =1,2
5 100
Volgens mij hoor, ben nog aan het leren
Dan nu eentje die niet met de rekenmachine kan door een bug, kijken of het je ook zonder lukt.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
6 120
- = 1,2
5 100
Volgens mij hoor, ben nog aan het leren![]()
In groep 7, zoals Skylark. zei, wist je dat 1/5 0,2 was. En dan 5/5 een hele is.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
6 120
- = 1,2
5 100
Volgens mij hoor, ben nog aan het leren![]()
Flikker ook maar lekker op, telkens iemand de grond in te stampen die zijn best doet. Vuige vlerk!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kan je ook niet lezen?
Geen infantiel wiskunde gedoe
En wolvendagen, mag, mits tieten
Waarom hij was toch goed?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan nu eentje die niet met de rekenmachine kan door een bug, kijken of het je ook zonder lukt.
5
-
0
Nou je kan breukjes omzetten met je rekenmachine, chapeau.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Flikker ook maar lekker op, telkens iemand de grond in te stampen die zijn best doet. Vuige vlerk!
Omdat je dit soort sommen zonder rekenmachine hoort te kunnen maken. Nou?quote:
Die deed ik zonder rekenmachinequote:Op woensdag 18 november 2009 14:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat je dit soort sommen zonder rekenmachine hoort te kunnen maken. Nou?
Dan wacht ik op je antwoord op:quote:Op woensdag 18 november 2009 14:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die deed ik zonder rekenmachineIk ben juist goed in hoofdrekenen
Behalve als we het gaan hebben over complexe vraagstukken
Dat is een grap lul, ik kan toch niks maken van die noemer?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan wacht ik op je antwoord op:
5
-
0
Pardon?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Flikker ook maar lekker op, telkens iemand de grond in te stampen die zijn best doet. Vuige vlerk!
Ok dan stop ik al met mijn wis vragen. Maar ik zie geen reden om mensen te kleineren die welwillend zijn. Maar dat zegt wel genoeg over jullie dacht ik zo.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pardon?
Als er iemand jou gisteren de grond niet in trapte was ik het wel
Maar dit is de KLB SC, niet de "help phpmystyle met zn huiswerk SC"
Ik had nog nooit van die term VLA! gehoordquote:Voorspel
A Lingo kijken is ook een spel
B Beetje voelen is genoeg
C VLA! (Vingertje Likje Aanvallen!)
D Kamasutra is my middle name
Hey bedankt voor mij in dat hokje stoppen. Misschien moet je nog maar eens kijken. 14.gif.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Allemaal van die wolvendagen's dus eigenlijk.
Hee, blauwe!quote:
Ik zweer het je, je gaat het echt 10x zo lekker vinden dan die chocolademuizen van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |