quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
Nog even een domme vraag hoor, wat betekend * ?
Ja dat snapt hij toch niet. Laat hem gewoon de moeilijke maar easy te begrijpen maneir doen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee het is makkelijker, gewoon zoals Maisnon zegt.
5√2*6√2 = 5*6*√2*√2 = 5*6*2...
5√2 * 6√2 ?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
Tof, ik wil misschien International Bachelor Communication and Media gaan doenquote:
Betekend?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wist het.quote:
Hahahahahaahahahahaha ik ben naar zo'n voorlichtingsdag daarover gegaan en zoals de tovergieter van Kabouter Wesley zou zeggen: zelden zo gelachen.quote:
No wai, ik zou zweren dat er de hele tijd al 5wortel2 * 6wortel3 stondquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Minder bier drinken jij, daar ga je slecht van zien
Hahahahahahhaha wat een goei.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahahahahaahahahahaha ik ben naar zo'n voorlichtingsdag daarover gegaan en zoals de tovergieter van Kabouter Wesley zou zeggen: zelden zo gelachen.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahahahahaahahahahaha ik ben naar zo'n voorlichtingsdag daarover gegaan en zoals de tovergieter van Kabouter Wesley zou zeggen: zelden zo gelachen.
Nee dat is het nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee hoor, want het is wortel 3 bij de tweede
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee dat is het nietje blijft falen!
De * betekent gewoon vermenigvuldigen....quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
5√2 * 6√2 ?
Wil je de berekening maken? Als je dat doet dan zie ik de redenering en dan snap ik het.
Misschien ga ik je beledigen met het volgende.quote:
Niks mis met radiohead?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Misschien ga ik je beledigen met het volgende.
Ik kwam daar aan en er zat een zaal vol semi-hippe mensen mensen dunne armpjes, lang haar en skinny jeans die waarschijnlijk allemaal naar Radiohead luisteren en het liefst in Engeland willen wonen. Toen kwam er zo'n baardaap vertellen over de diepere betekenis achter films en de manieren waarop je van internet gebruik kan maken om 'lekker je ding te doen' en 'jouw persoonlijke boodschap kunt uiten'.
En het was grappig.
Niks mis met Arctic Monkeys?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Misschien ga ik je beledigen met het volgende.
Ik kwam daar aan en er zat een zaal vol semi-hippe mensen met dunne armpjes, lang haar en skinny jeans die waarschijnlijk allemaal naar Radiohead en de Arctic Monkeys luisteren en het liefst in Engeland willen wonen. Toen kwam er zo'n baardaap vertellen over de diepere betekenis achter films en de manieren waarop je van internet gebruik kan maken om 'lekker je ding te doen' en 'jouw persoonlijke boodschap kunt uiten'.
En het was grappig.
Sorry dat ik het vraag maar wil je ook nog de antwoorden per stapje zetten? Zodat ik zeker weet dat ik paralel loop met jouquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De * betekent gewoon vermenigvuldigen....
Dus 5√2 * 6√2
Is 5√2 vermenigvuldigen met 6√2
Is 5 vermenigvuldigen met √2 vermenig. met 6 vermenig. met √2
is 5 vermenigvuldigen met 6 vermenig. met √2 vermenig. met √2
is 5 vermenigvuldigen met 6 vermenig. met 2
Is 60..
Dude ik luister de Arctic Monkeys enorm vaak en ook wel sommige nummers van Radiohead en ik ben allesbehalve een hippie. Same goes voor mijn vrienden die het luisteren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Met de Arctic Monkeys ook niet maar die horen ook bij dat soort mensen.
Dat is gewoon alles stapje voor stapje -.-'quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag maar wil je ook nog de antwoorden per stapje zetten? Zodat ik zeker weet dat ik paralel loop met jou![]()
?
GAST IK DISS JE MUZIEK NIET, HET GAAT ME EROM DAT DAT SOORT MENSEN DAAR VAAK NAAR LUISTEREN.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dude ik luister de Arctic Monkeys enorm vaak en ook wel sommige nummers van Radiohead en ik ben allesbehalve een hippie. Same goes voor mijn vrienden die het luisteren.
Altijd beter dan dit soort shizzle:
Daar ben ik trouwens geweest, is in disney village
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |