abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74815444
Gisteren dus eerst even wat wezen eten met m'n vriendin, harstikke gezellig allemaal en goed gegeten.. Afijn, klaar om weg te gaan, mijn vriendin moest ff naar het toillet, en ik word ondertussen aangesproken door de serveerster, of we lekker hadden gegeten en of we nog wat leuks gingen doen etc.. maargoed, m'n vriendin was klaar en we gingen weg, naar de bios...

Eenmaal aangekomen in de juiste zaal zagen we dat onze plekken al waren ingenomen door een stel hyena's, maar dat maakte niet uit, want ik en mijn vriendin zitten het liefst in een donker hoekje, ergens op de achterste rij (jeweets)..

Anyway, de film begint na een tal trailers vooraf.. En tijdens de film begin ik me te ergeren.. Niet aan de mensen, niet aan de telefoontjes in de zaal, maar aan de film..

Alles in de film is zo toevallig en net perfect getimed, dat je echt zo zit van: 'jaaaaa dat kan nooit'.. Oke, het is een film, en daarin kan alles.. Maar ruim twee en een half uur ellende mensen, en dan nog een film een happy end geven.. Een film waar 99,9% van de mensen op de aarde dood is, en dan een happy end geven... Een film waarbij je exact kan voorspellen wie er dood gaat, hoe het gaat lopen etc... Deze film is bagger! De special effects zijn tof.. Maar wat een kutfilm zeg!

Ik heb me dood geergerd aan de zoetsappigheid tussen de actie scenes door, dit is geen einde van de wereld film, dit is een romantische rampenfilm die de stempel 'too much hollywood' moet dragen.. Fuck!

[ Bericht 0% gewijzigd door Multivitamine op 18-11-2009 22:27:00 ]
De klaagbaak is een machine.
  woensdag 18 november 2009 @ 14:07:00 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_74815482
En dat gebeurt dan allemaal een dag na mijn verjaardag
pi_74815502
Zit met z'n vriendin in een donker hoekje op de laatste rij en dan gaat ie de film kijken
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74815533
Dit topic is gekaapt. Vanaf hier gaan we het over de Mexicaanse griep hebben.
U MAD?
  woensdag 18 november 2009 @ 14:12:02 #5
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74815645
en was er nog een grote Amerikaanse vlag te zien?

overduidelijke patriottisme in Amerikaanse films
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_74815662
Jammer. Goed uitgangspunt voor een film, maar dan zo verkloten. Volkskrant gaf ook maar twee sterren ofzo, maar goed, das dan de Volkskrant. Als jij het zegt.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  woensdag 18 november 2009 @ 14:13:20 #7
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_74815693
SMS Mexic aan naar 9113p
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 18 november 2009 @ 14:15:21 #8
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74815757
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Dit topic is gekaapt. Vanaf hier gaan we het over de Mexicaanse griep hebben.
't Is wat hè. Met die mexigriep. Ik kan wel janken. Net zo hard als om mensen die denken dat een film als '2012' een verrassend, niet-zoetsappig en niet-Hollywood einde zal hebben. Daar kan ik ook wel om janken.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74815762
Dus je ging naar een Amerikaanse film over het einde van de wereld en je vind het gek dat het een overdreven kutfilm is? Dat is toch iets wat je kan verwachten
pi_74815773
Een film genaamd 2012 klinkt mij van tevoren al als fail in de oren.
Kan alleen maar hype uitmelking zijn.
  woensdag 18 november 2009 @ 14:16:31 #11
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_74815793
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

't Is wat hè. Met die mexigriep. Ik kan wel janken. Net zo hard als om mensen die denken dat een film als '2012' een verrassend, niet-zoetsappig en niet-Hollywood einde zal hebben. Daar kan ik ook wel om janken.
In Amerika schijnt het ook erg te zijn en zitten de mensen die al naar de bioscoop gaan te niezen in hun armen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_74815821
En natuurlijk even de britse koningin voor blok zetten dmv een scene in de film.. Heerlijk amerikaans idd....
De klaagbaak is een machine.
  woensdag 18 november 2009 @ 14:18:10 #13
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74815839
vond de film vermakelijk...!
Stand for something or fall for anything
  woensdag 18 november 2009 @ 14:18:16 #14
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_74815842
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:17 schreef Multivitamine het volgende:
En natuurlijk even de britse koningin voor blok zetten dmv een scene in de film.. Heerlijk amerikaans idd....
Ach ja, dat 2e wereld land moet toch wat hea...
pi_74815844
Ik ben zaterdag ook naar 2012 geweest. Wat een film
Die kerel die de wereld moet reden onder water en dan heeft ie zijn stropdas nog om .!!!
En dat vliegtuig

En voor me zat iemand te niezen. Nu ben ik ziek zwak en misselijk. En ga nu misschien dood. Door 2012.
U MAD?
  woensdag 18 november 2009 @ 14:19:39 #16
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_74815883
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben zaterdag ook naar 2012 geweest. Wat een film
Die kerel die de wereld moet reden onder water en dan heeft ie zijn stropdas nog om .!!!
En dat vliegtuig

En voor me zat iemand te niezen. Nu ben ik ziek zwak en misselijk. En ga nu misschien dood. Door 2012.
Hmm... je laat zomaar een topic kaping lopen , wáátt slécht..
  woensdag 18 november 2009 @ 14:20:56 #17
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74815931
Hij is ook van Roland Emmerich, het wonderbrein dat ons al cinematografische hoogstandjes gaf als:
- 10,000 BC
- The Day After Tomorrow
- Eight Legged Freaks
- Godzilla
- Independence Day

Wat een verrassing nogmaals, dat 2012 een slap ongeinspireerd Hollywood-fapsel is. Dat kon je echt op geen enkele manier zien aankomen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74815940
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:19 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Hmm... je laat zomaar een topic kaping lopen , wáátt slécht..
Zie laatste regel

Ik heb griep
U MAD?
pi_74815977
Maar wat heeft dat gedeelte waarin je verteld dat je gegeten hebt en dat je vriendin daarna moest pissen nu met die film te maken?
pi_74816047
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Zit met z'n vriendin in een donker hoekje op de laatste rij en dan gaat ie de film kijken
Als ik met mijn vriendin naar de bios ga, ga ik ook om een film te kijken.
Dat doen waar jij op doelt, doe ik wel ongestoord thuis, zodat ik ook zelf geen mensen kan storen met dat gedrag.
pi_74816076
Blablabla ik lees niets!!!

* FCZwolleZuid gaat vanavond naar 2012
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_74816147
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:24 schreef LePoo het volgende:

[..]

Als ik met mijn vriendin naar de bios ga, ga ik ook om een film te kijken.
Dat doen waar jij op doelt, doe ik wel ongestoord thuis, zodat ik ook zelf geen mensen kan storen met dat gedrag.
Eens.

Die gast is gewoon maagd, en heeft de zak weer eens vol. Wat een faler.
U MAD?
  woensdag 18 november 2009 @ 14:29:36 #23
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_74816218
quote:
Ik ben hem zondag gaan kijken. Bomvolle zaal, erg druk. Maar fuck dat. Na de trailers (een zouteloze Salt door Angelina Jolie en nog wat filmtrailers) later begon de film dan ook echt. Jetzt geht lös! Want met Emmerich zou weinig mis moeten gaan. Een man die geniale films als Stargate en mega-kraker Independence day op zijn palmares heeft staan, dat is goed nieuws! Alsof Spielberg weer een film uit heeft gebracht!

Maar goed, waar zal ik beginnen in een poging tot review?

Vooruit. Voor een vorm van 'verhaal', moet je niet naar deze film gaan. Het verhaal is simpel, gortdroog als een cake die 3 uur in de oven heeft gestaan en zo mager als een anorexia nervosa aan een vlieger.
Het verhaal is oerstom en vreselijk voorspelbaar (de bekende 'voor allimentatiegeld zwoegende gescheiden vader die stomme baantjes voor werk', met 2 kinderen die hem min of meer aan de kant schuiven) en een vrouw en haar nieuwe man (die plastisch chirurg is) moeten maken dat ze wegkomen uit een USA dat totaal van de kaart geveegd dreigt te worden. Door allerlei handigheidjes en enorm veel spectaculaire special effects (ik vond ze werkelijk schitterend!) moeten ze in China zien te komen. Vanuit een soort van softe 'Pulp Fiction/Snatch/Lock stock and two smoking barrels'-verhaalstijl waarin de verhalen uiteindelijk samenlopen is jammerlijk mislukt. Het komt er gewoon niet goed uit. Emmerich heeft een talent om verhalen nét niet of helemaal gehaast en geforceerd door je strot heen te rammen en de hele boel af te raffelen en kapot te raggen. En dat is zo enorm jammer.

Je hebt het gevoel van het ene naar het andere plothole gezogen te worden. Het is aan het einde van de film net alsof het niemand interesseert dat 6 miljard mensen zojuist kapot zijn gegaan door reusachtige vloedgolven, aardverschuivingen, aardbevingen en vulkanische uitbarstingen.

Verder moet de film het op de ik weet niet hoe of waarom manier bijbelse verwijzingen meedragen. De zoon van de hoofdrolspeler heet Noah, een van de schepen in de film heet de Genesis.

Helaas kom je niet naar een film voor wat special effects die ze in de trailer hebben gepropt ('een kutfilm heeft altijd de leukste stukjes in de trailer' 101). Dit had meer kunnen zijn, maar is het niet geworden. Helaas.

2 1/2 *

PS
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus mijn 'review'

KUTFILM dus.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_74816294
Waarom is Yellowstone zo belangrijk dan.
Vroeg ik me ook tijdens de film af ?
U MAD?
  woensdag 18 november 2009 @ 14:33:32 #25
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74816354
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Aldus mijn 'review'

KUTFILM dus.
mja, sums it up.

Eigenlijk wel te verwachten. Zoals bij veel films tegenwoordig. Je weet gewoon dat het een kut film is.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')