Mooizo!quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:31 schreef The_Dean het volgende:
Die Cynic doet je een paar trucjes voor, en er gaat een wereld voor je open...
Mijn vriendinnetje schrijft werkelijk ooooveral Conorach op, van haar agenda tot haarborstel. Ze wil zelfs een Conorach sjabrak voor haar paardquote:Op zaterdag 21 november 2009 06:37 schreef -Menn0- het volgende:
Vriendinnetje loopt al met mp3 versies van m'n covers (ja meervoud want het zijn er lekker 2) op dr iPod iedereen gek te spammen
![]()
Precies tussen Sinterklaas en Kerst. Tussen dat ding en Kerst ben ik ook nog eens jarig. En daarom heet het "de feestmaand"quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij komt toch uit ná Sinterklaas?
Och sinterklaas is op 5 december jah nu snap ik hem.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij komt toch uit ná Sinterklaas?
Ik zie toch echt vriendinnetje staan en geen vriendinnetjes.quote:Op zaterdag 21 november 2009 06:37 schreef -Menn0- het volgende:
Verkoudheid is helemaal over![]()
Lekker liedjes opnemen![]()
Vriendinnetje loopt al met mp3 versies van m'n covers (ja meervoud want het zijn er lekker 2) op dr iPod iedereen gek te spammen
![]()
Je snapt hem bijna. Sinterklaas is op 6 december.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Och sinterklaas is op 5 december jah nu snap ik hem.
Minder last van feedback, alhoewel op hoge volumes het weinig zin heeft. Wie tape op zijn Gretsch plakt kan in mijn ogen niet met zijn apparatuur omgaan en moet die Gretsch direct bij mij inleveren...quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:40 schreef Meursault het volgende:
Wat is het effect van tape over de openingen van een semi hollowbody?
Ik zag gisteren een dude die had tape op z'n Gretsch.
Joahwelquote:
Heb jij thuis een sequoia met kerst staan ofzo? Full sized pedaaltjes in de boom, sheesh...quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:36 schreef Aresdreams het volgende:
hoezo klein? je kan toch wel full sized pedaaltjes in de boom hangen, en de boom op een versterker zetten, alleen dan wel miniatuur gitaartjes, denk niet dat die takken een grote versie houden
Staat toch ook achter covers niet achter vriendinnetjequote:Op zaterdag 21 november 2009 10:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik zie toch echt vriendinnetje staan en geen vriendinnetjes.
nog helemaal geen boomquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb jij thuis een sequoia met kerst staan ofzo? Full sized pedaaltjes in de boom, sheesh....
Weet je hoeveel gitaren je daaruit kan zagenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb jij thuis een sequoia met kerst staan ofzo? Full sized pedaaltjes in de boom, sheesh....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |