Belangrijk dat je die middelste snaar goed dempt (makkelijkste is met de onderkant van je wijsvinger. Met het topje van je wijsvinger kan je dan je dikke E snaar dempen. En daarnaast natuurlijk ook zorgen dat de onderste 2 snaren ook gedempt zijnquote:
quote:
ja de e snaar dempen lukt welquote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Belangrijk dat je die middelste snaar goed dempt (makkelijkste is met de onderkant van je wijsvinger. Met het topje van je wijsvinger kan je dan je dikke E snaar dempen. En daarnaast natuurlijk ook zorgen dat de onderste 2 snaren ook gedempt zijn![]()
dan moet het lukken
Ik kan het een keer uitleggen en voordoenquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:29 schreef genakt het volgende:
[..]
ja de e snaar dempen lukt wel
andere lukt ook wel beetje al
is gewoon even oefenen. Als het even helemaal niet meer lukt speel ik weer wat anders
Money!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:49 schreef guitarist het volgende:
Tele, er staat nu een Goldtop bij de Guitarbox!!!
ik ben vanmiddag wel op msnquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:44 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik kan het een keer uitleggen en voordoen
Jepquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:36 schreef genakt het volgende:
denk dat je er ook wel veel van leert om met andere mensen te spelen
van goed slapen wordt je gewoon erg brak!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:59 schreef Witchfynder het volgende:
Ik dacht goed geslapen te hebben, maar ben toch een beetje brak.
Kapotte amp @ The_Dean = weer speelplezierquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:26 schreef haakon het volgende:
M'n versterker is ermee opgehoudenhij kan nog wel aan, maar dan branden alleen de lichtjes nog maar
net 2 maand buiten de garantie ! verdomme !
Wat is het voor versterker trouwens?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:26 schreef haakon het volgende:
M'n versterker is ermee opgehoudenhij kan nog wel aan, maar dan branden alleen de lichtjes nog maar
net 2 maand buiten de garantie ! verdomme !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |