Die ja, maar ik probeer gewoon te onderhandelen. 150 ervan afhalen wil ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef TeleluvR het volgende:
Die Classic van eerder? was wel een mooi ding... maar voor een classic wel aan de prijs!
Daar koop je ook mooie standards voor!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die ja, maar ik probeer gewoon te onderhandelen. 150 ervan afhalen wil ik.
Maar dit is een classic premium plus he!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar koop je ook mooie standards voor!![]()
![]()
Dat zijn octaven. Dat klinkt tof, als je het maar goed demptquote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef genakt het volgende:
je hebt van die powerchords waarbij je bij 7 A snaar en dan op de G snaar. Dat je de D snaar zeg maar dempt ofzo :S ligt het aan mij of klinkt dit gewoon helemaal niet![]()
of weet iemand een tip ?!
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zijn octaven. Dat klinkt tof, als je het maar goed dempt
het lukt me niet echt of hij klinkt vreselijk of hij ik raak de de onderste naar zeg maar niet die ik moet rakenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zijn octaven. Dat klinkt tof, als je het maar goed dempt
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb vandaag een contract voor onbepaalde tijd gekregen. En een aantal mensen hadden een "oooh JIJ bent Daniël!
". Ik dacht echt: wtf?
.
heb een nummer waar er een paar tussen zitten oppeensquote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef Gitaarmat het volgende:
je moet ook niet alléén octaven spelen maar combineren met iets dan klinkt het wel.
Alleen octaven gaat primaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef Gitaarmat het volgende:
je moet ook niet alléén octaven spelen maar combineren met iets dan klinkt het wel.
Vanaf 2:20 zoeits hoort het te klinkenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:27 schreef genakt het volgende:
[..]
heb een nummer waar er een paar tussen zitten oppeens
alleen het klinkt voor geen meter maar even oefenen en dan lukt het vast wel
wel koel nummer om te spelenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vanaf 2:20 zoeits hoort het te klinken
En hij is ook lekker simpelquote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef genakt het volgende:
[..]
wel koel nummer om te spelen![]()
even kijken of ik tabs kan vinden
want zelf uitvinden kan ik nog niet
Belangrijk dat je die middelste snaar goed dempt (makkelijkste is met de onderkant van je wijsvinger. Met het topje van je wijsvinger kan je dan je dikke E snaar dempen. En daarnaast natuurlijk ook zorgen dat de onderste 2 snaren ook gedempt zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |