Flowah Powahquote:Op donderdag 19 november 2009 00:44 schreef Witchfynder het volgende:
Dit blijft geniaal.
De regisseur Miike Takashi heeft geïnspireerd door deze CD een film geschreven waar zo'n beetje het hele album als soundtrack dient. Geniale film ook. "Deadly Outlaw: Rekka" heet het.
een band beginnen, met andere leden die je helpen schrijvenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks
En tja wat kan je ermee doen behalve beetje op m'n kamer liedjes opnemen....
ja, maar... was je dan ook bij de sociale werkplaats geweest?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:28 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, Eindhoven ook weer overleefd.
Hoewel ik in een gekkenhuis moest klussen ten grootte van een klein dorp, ben ik Ares niet tegen gekomen.
quote:
Tot je erachter komt dat het gewoon door de baas betaald wordtquote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef The_Dean het volgende:
Heb je gewaarschuwd!
En ik had ook zo'n handig Excel sheet ding. Na een maand heel hard weggegooid, je schrikt je het apelazerus
Deze maand al over de 200 euro aan benzine... En dan rijdt ik nog 1:15/16quote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef The_Dean het volgende:
Heb je gewaarschuwd!
En ik had ook zo'n handig Excel sheet ding. Na een maand heel hard weggegooid, je schrikt je het apelazerus
Dat wil ik ookquote:Op donderdag 19 november 2009 14:08 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Tot je erachter komt dat het gewoon door de baas betaald wordt
(ik zou niks overhouden als ik het allemaal zelf zou moeten betalen haha)![]()
Gas lijkt mij wel erg aantrekkelijk. Vriend van mij rijdt in een dikke Benz oldtimer, daar gaat per keer 10 euro aan gas in!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef The_Dean het volgende:
Tijd voor een diesel. Of een gastank.
Valt mij alles mee eerlijk gezegd!quote:
Interessant! Zo'n pedaaltje moet ik ook eens proberen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:48 schreef TeleluvR het volgende:
In het begin wat gelul, maar verder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everything we are, we are when we're alone."
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:33 schreef Meursault het volgende:
[..]
Interessant! Zo'n pedaaltje moet ik ook eens proberen.Dat behangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |