Minder last van feedback, alhoewel op hoge volumes het weinig zin heeft. Wie tape op zijn Gretsch plakt kan in mijn ogen niet met zijn apparatuur omgaan en moet die Gretsch direct bij mij inleveren...quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:40 schreef Meursault het volgende:
Wat is het effect van tape over de openingen van een semi hollowbody?
Ik zag gisteren een dude die had tape op z'n Gretsch.
Joahwelquote:
Heb jij thuis een sequoia met kerst staan ofzo? Full sized pedaaltjes in de boom, sheesh...quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:36 schreef Aresdreams het volgende:
hoezo klein? je kan toch wel full sized pedaaltjes in de boom hangen, en de boom op een versterker zetten, alleen dan wel miniatuur gitaartjes, denk niet dat die takken een grote versie houden
Staat toch ook achter covers niet achter vriendinnetjequote:Op zaterdag 21 november 2009 10:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik zie toch echt vriendinnetje staan en geen vriendinnetjes.
nog helemaal geen boomquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb jij thuis een sequoia met kerst staan ofzo? Full sized pedaaltjes in de boom, sheesh....
Weet je hoeveel gitaren je daaruit kan zagenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb jij thuis een sequoia met kerst staan ofzo? Full sized pedaaltjes in de boom, sheesh....
je ziet ook wel eens een sponsje in die gaten zitten, tegen de feedback zoals al gezegd isquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:40 schreef Meursault het volgende:
Wat is het effect van tape over de openingen van een semi hollowbody?
Ik zag gisteren een dude die had tape op z'n Gretsch.
MIJN BUURMANquote:Op zondag 22 november 2009 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Net nieuwe video van Di Rect gezien, ik vind die zanger echt goedtoffe stem ook
Woon je in een volkstuinhuisjecaravan ja ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Woon je in een volkstuinhuisjecaravan ja ??neen in een mooi huisje midden in de stad arnhem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |