Kwart over 1 al.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Inderdaad. Lig er nu al vanaf 14.00 uit
Dat denk ik telkens ook. Kan ik weer even bellen, maar net werd me gesprek na 40 seconden ineens verbroken en kon ik weer niet bellen.quote:
Ik denk door ervoor te zorgen dat deze fout niet nogmaals op kan treden.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ook![]()
Ik ben benieuwd of- en hoe ze dit gaan rechtbreien achteraf, wat een blamage
Da's wel te hopen, want dit is best een grootschalig iets en niet goed voor het laatste restje van hun imagoquote:Op woensdag 18 november 2009 20:23 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik denk door ervoor te zorgen dat deze fout niet nogmaals op kan treden.
Wat is er mis met hun imago dan? Ze staan bekend als duurder dan gemiddeld met een uitstekende dekking en gemiddelde tot bovengemiddelde service.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's wel te hopen, want dit is best een grootschalig iets en niet goed voor het laatste restje van hun imago![]()
Gezien het weer dacht ik eerst dat er ergens een mast van het dak was gewaaid, maar toen ik op inet ging kijken bleek het probleem ietsje groter te zijnIk ben trouwens wel benieuwd wat er nou écht aan de hand is technisch gezien.. helaas gaan ze dat natuurlijk nooit eerlijk vertellen
![]()
Morgen wordt ws. bekendgemaakt dat het mainframe gehackt was door een ontevreden klant, die meteen een lifetime job aangeboden krijgt
Hehe, dacht dat ik de enige was.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef GuitarJJ het volgende:
De afgelopen 3 dagen doet vodafone trouwens erg vreemd met het netwerk. Hij heeft nauwelijks verbinding.
Duurder dan gemiddeld, een telco als telfort of tele2 zijn bijvoorbeeld stukken goedkoper.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:48 schreef Thomas B. het volgende:
Duur? Ik betaal iets van tien euro per maand en ik kan me helemaal scheel bellen en sms-en. Moet ie het wel doen natuurlijk
Constant of af en aan?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:50 schreef nktc het volgende:
hij doet het bij mij eindelijk weer...!!!
Kijk even verder dan je neus lang is. Als het netwerk down is willen mensen weten wat er aan de hand is, en aangezien ze niet kunnen bellen gaan ze massaal naar de site, die dat dus niet aan kan.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:59 schreef BlackRhino het volgende:
Ik snap iets sowieso. Dat het netwerk down is ok, maar wat heeft de website daarmee te maken? Je zou mogen aannemen dat dat compleet niet met elkaar in verbinding staat toch?
oehquote:Op woensdag 18 november 2009 21:05 schreef BrandX het volgende:
Mijn dongel doet het ook weer
Weliswaar HSDPA ipv UMTS maar hij doet ut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |