Ik wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik zie dat ik hier in R'dam ook geen verbinding heb.
correctie, sms ook nietquote:Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef BrandX het volgende:
De telefoon hier in Den Haag doet het wel gewoon
Internet niet, maar foon wel
laatste correctiequote:Op woensdag 18 november 2009 13:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
correctie, sms ook niet
Enige wat werkt is bellen gebeld worden
Van verhalen over je sexuele escapades ben ik niet gediend in dit topic.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:24 schreef Jerruh het volgende:
Eindhoven ligt ook plat, althans ik.
omdat zij hier op fok ook actief is (A) en we gisteren 6 maand hadden (A) en ik iets leuks geplant had ( ssst )quote:Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom doe je zo geheimzinnig.Waar wil je naartoe?
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van verhalen over je sexuele escapades ben ik niet gediend in dit topic..
Dankje, ik ben dus toch niet de enige. Was al bang dat het aan mijn telefoon lag.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef BrandX het volgende:
Hier in Den Haag zijn er technische storingen met mobiel internet (dongle en via je foon).
Zwaar klote, omdat dat momenteel de enige soort internet is bij mij thuis. En ze hebben geen idee wanneer het gefixed is
quote:Klanten van Vodafone kunnen niet bellen of sms'en door een landelijke storing. Het is onbekend wat de oorzaak van de storing is en ook is onduidelijk hoe lang deze nog kan duren. In sommige gevallen ligt de dataverbinding er ook uit.
Storing telefonieDe storing is aangemeld bij Vodafone om kwart over een. Rond diezelfde tijd meldden diverse tweakers op GoT dat zij niet meer konden bellen of internetten. Klanten die de klantenservice bellen via een vast nummer krijgen te horen dat er een landelijke storing is. Onbekend is of deze alle klanten treft.
Vodafone heeft afgelopen jaar te maken gehad met meerdere storingen, maar die traden vooral op bij het 3g-netwerk van de provider waarbij er geen dataverbinding mogelijk was. Nu gaat het vooral om bellen en sms'en, aldus de klantenservice. Tweakers.net kon om begrijpelijke redenen geen perswoordvoerder van Vodafone aan de lijn krijgen.
Dat kan helemaal niet als alles plat ligtquote:Op woensdag 18 november 2009 14:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt fantastisch
Ik ben systeembeheerder bij een groot bedrijf en ben op het moment de enige systeembeheerder die aan het werk is.
Maar bij ons ligt dus de vaste telefonie, mobiel netwerk én de UMTS verbindingen er uit
Word plat gebeld en gemaild...
Wie is ' ie' ?quote:
Ik heb voor dit soort gevallen ook nog een telefoon met t-mobilequote:Op woensdag 18 november 2009 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet als alles plat ligt
Vodafonequote:
Ik heb 10 abo's lopen hier waarvan 1 het doet.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:52 schreef liiszle het volgende:
[..]
Vodafone
en hier is IJsselstein-Utrecht
Zo rond de tijd dat dit topic is aangemaakt toevallig?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:53 schreef fraubitch het volgende:
hier ligt het al ruim 2 uur plat...
Vodafone kampt met storingquote:Op woensdag 18 november 2009 14:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb 10 abo's lopen hier waarvan 1 het doet.Snap er geen klote van.
Wist ik stiekem. Ik lokte een reactie uit.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:52 schreef liiszle het volgende:
[..]
Vodafone
en hier is IJsselstein-Utrecht
T-mobile? Met hun dekking, nee dank je. En KPN is nog duurder, dus ook nee dank je. Dit is de eerste storing die ik me kan herinneren in de jaren van dat ik bij Vodafone zit, die ik heb meegemaakt.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef nomad87 het volgende:
wat een KUT vodafone!
hier omstreek Apeldoorn/Deventer ook geen bereik en kan dus gvd niet bellen of smsen..
volgende keer maar weer KPN? of toch T-Mobile?
ik hap snelquote:Op woensdag 18 november 2009 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wist ik stiekem. Ik lokte een reactie uit.
Kijk, SSB reageert ook
Zou je mij ook willen voerenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik hap snel
maar ik heb dan ook honger.
even eten
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik hap snel
maar ik heb dan ook honger.
even eten
Nee.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:08 schreef electrocrash het volgende:
Weet iemand een goeie gsm provider die niet zoveel problemen geeft zoals vodafone en een betere service heeft?
Ik heb Hi (KPN) nooit problemen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:08 schreef electrocrash het volgende:
Weet iemand een goeie gsm provider die niet zoveel problemen geeft zoals vodafone en een betere service heeft?
Vodafone heeft een technisch mankement aan een van de vier poorten die het mobiele verkeer regelen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
OT:
Al meer bekend over die fucking VodaFone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |